برای صعود به حمایت همه‌جانبه نیاز داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از همه می‌خواهیم در ادامه راه تیم نفت آبادان را تنها نگذارند و حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند.

نادر دست‌نشان در رابطه با برد روز گذشته این تیم مقابل صدرنشین جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور افزود: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و همراه با حساسیت از استرس بالایی نیز برخوردار بودیم.

وی گفت: ما در سه بازی گذشته نیز لایق پیروزی بودیم، اما با بدشانسی به تساوی رسیدیم و باید در این بازی نتایج هفته‌های گذشته را جبران می‌کردیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: در این دیدار مصمم بودیم تا با برد از میدان خارج شویم و در شرایط بهتری از جدول قرار گیریم، تیم پیکان نیز تیم پر مهره‌ای بود که از امکانات خوبی بهره می‌برد و موقعیت‌های زیادی را در مقابل دروازه ما خلق کرد که توسط دروازه‌بان ما مهار شد.

دست‌نشان گفت: ما نیز حملات زیادی را بر روی دروازه پیکان طراحی کردیم که با هنرنمایی دروازه‌بان تیم مقابل و البته کمک دیرک دروازه از دست رفت و می‌توانستیم برد راحت‌تری را در مقابل تیم صدرنشین به‌دست آوریم، گلی را که دریافت کردیم نیز بر اثر یک اتفاق بود و مدافع ما توپ را ندید و سپس در برخورد به سر او وارد دروازه خودی شد.

وی افزود: از همه می‌خواهیم در ادامه راه تیم نفت آبادان را تنها نگذارند و حمایت خود را از این تیم دریغ نکنند، پیشکسوتان، کارشناسان رسانه و تماشاگران آبادان باید برای صعود در کنار تیم خود باشند و ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تیم ، فوتبال ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.