دیدار تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و پاس همدان به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

  به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ نیمه اول دیدار صنعت‌نفت و پاس از سرعت بالایی برخوردار نبود اما تیم میزبان صاحب فرصت‌های گلزنی بیشتری در این نیمه شد و مزد خلق موقعیت‌های بیشتر را با یک گل از روی نقطه پنالتی گرفت.
 صنعت‌نفت برای باقی ماندن در جمع مدعیان صعود و پاس برای فرار از منطقه سقوط به لیگ دسته دوم گام به زمین چمن استادیوم تختی آبادان گذاشتند.
 بازیکنان پاس که در صحنه پنالتی تیم صنعت‌نفت اعتراض زیادی به داور میدان داشتند و معتقد بودند خطایی روی مهاجم زردپوشان انجام نشده است، در نیمه اول نتوانستند دروازه صنعت‌نفت را با خطرات جدی روبرو کنند و بیشتر به حفاظت از دروازه خودی پرداختند.
 در ابتدای نیمه دوم، تیم صنعت‌نفت در اولین حمله به گل دوم رسید تا با روحیه بهتری بازی را دنبال کند.
جلو کشیدن بازیکنان پاس به یاران میزبان فرصت می‌داد تا از فضای زیاد ایجادشده در بین مدافعان سفیدپوشان پاس بهره ببرند اما شاگردان دست‌نشان قدر موقعیت‌هایی به‌دست آمده را ندانستند تا در دقیقه ۸۸ تیم پاس به یک گل برسد.
 تیم پاس همدان در دقایق تلف‌شده صاحب دو فرصت جدی گلزنی شدند که حسن هوری مانع از به‌ثمر رسیدن گل تساوی تیم پاس شد تا صنعت‌نفت در ‌‌نهایت با پیروزی دو بر یک از میدان خارج شود و در کورس مدعیان صعود به لیگ بر‌تر باقی بماند.
 انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، دیدار ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.