عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: بهبود فضای کسب و کار در سال‌جاری اصلی‌ترین عنصر و ابزار تحقق اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرمؤذن افزود: در عرصه اقتصادی و دیپلماسی تجاری با تصمیمات و سیاست‌گذاری‌های درست و منطقی با در نظر گرفتن شاخص‌های اقتصادی و توجه به رونق کسب و کار به راحتی می‌توان کشور را در مسیر ریل توسعه اصلی قرار داد.

وی با اشاره به تشدید تحریم‌ها، نوسانات نرخ ارز، عدم ثبات اقتصادی و ایجاد فضای اقتصاد دستوری در سال‌های گذشته گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید سعی شده تا بخشی از این وضعیت بغرنج و نابسامان به سمت سر و سامان واقعی حرکت کند.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: بسیاری از ساختارهای اقتصادی، عمرانی، توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی به همراه تولید و اشتغال در دو سال اخیر وضعیت متفاوتی پیدا کرده و سعی بر این است تا کشور از وضعیت رکود خارج شود.

پیرمؤذن تصریح کرد: ما یکی از رتبه‌های پایین بهبود فضای کسب و کار را براساس آمار جهانی در سال‌های گذشته شاهد بودیم که به تدریج به سمت بهبود فضای کسب و کار حرکت می‌کنیم که امیدواریم در سال‌جاری با بهبود شرایط در این حوزه زمینه و بستر تحقق شعار سال نیز به خوبی فراهم آید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.