رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از شناسايي و دستگيري يك سوداگر مرگ خبر داد و گفت : با تلاش هاي صورت گرفته در ايام تعطيلات نوروز 27 كيلو انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ كشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ مختار شير محمدی گفت: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يك قاچاقچی مواد مخدر در سطح شهرستان زنجان، رسيدگی به موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان قرار گرفت.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان افزود: با اقدامات اطلاعاتي ،ماموران در يافتند كه متهم مقداري مواد مخدر را از استان البرز تهيه و قصد توزيع آن در شهرستان زنجان را دارد.

شير محمدی تاكيد كرد: ماموران با زير نظر گرفتن متهم به نام " الف – م " وي را با يك دستگاه خودرو پرايد در منطقه "بي سيم" زنجان دستگير كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تصريح كرد: ماموران در بازرسي از منزل اين متهم مقدار دو كيلو 257 گرم مواد مخدر از نوع ترياك به همراه دو ترازوي توزين كشف كردند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه متهم پس از تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شد گفت : در ايام تعطيلات نوروز با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر ،27 كيلو انواع مواد مخدر در سطح استان كشف شد.

برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.