جانشين فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر اقدام عملي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي ، از كشف سه تن مغز گردوي قاچاق به ارزش تقريبي يك و نيم ميليارد ريال خبر داد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفری گفت:در راستاي تحقق و اقدام در خصوص اقتصاد مقاومتي و مبارزه با قاچاق كالا ماموران انتظامي شهرستان ماهنشان موفق شدنددو خودرو وانت نيسان حامل كالاي قاچاق را در محور " دندي – تكاب " شناسايي كنند.

وي افزود : ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محور اين خودرو ها را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند .

جعفري گفت: ماموران در بازرسي از اين خودرو ها سه تن، مغز گردوي خارجي قاچاق كشف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه ارزش تقريبی كالای كشف شده يك و نيم ميليارد ريال براورد شده است گفت : در اين ارتباط سه متهم دستگير كه جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ جعفري در پايان اظهارکرد : قاچاق کالا يک معضل اجتماعي است که اکثر کشورهاي جهان به نوعي از آن رنج مي برند در کشور ما نيز قاچاق کالا، بزرگترين خطري است که بخش هاي مختلف صنعتی و توليدی کشور را تهديد ميی کند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه بايد در راه تحقق شعار سال از هيچ تلاشي فروگذار نكرد بيان کرد : مبارزه با قاچاق کالا ضامن امنيت و بسترساز تحقق اقتصاد مقاومتي است .

وي با اشاره به اينکه قاچاق کالا يک آفت‌ مهم در تنظيم بازار و باعث رکود و اخلال در بازار مي شود، خاطر نشان کرد : در برخورد با قاچاق کالا بايد ريشه اي عمل کرد و در کناربرخورد با باندهاي بزرگ قاچاق ،از فعاليت و اقدامات قاچاقچيان خرد نيز غافل نشويم.



انتهای پیام/ن

برچسب ها: مغز ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.