امام جمعه همدان گفت: سلامت نفس دستگاه قضا و قضات اقتدار و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

سلامت نفس دستگاه قضا اقتدار کشور را به دنبال داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری نهاوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از متن جامعه و بطن افراد بویژه مستمندان وزجر کشیدگان بوده و از انقلاب های ماندگار و پیروز در دنیا است.

آیت اله محمدی افزود: وجود دستگاه قوی و مقتدر از نشانه های انقلاب مقتدر وشکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری است که وجود فردی آگاه ودلسوز ومرجع تقلید در راس ان نشان از سلامت واقتدار دستگاه قضایی در کشورمان است.

امام جمعه همدان در ادامه افزود: اگر در کشوری دستگاه قضا و قضات آن از سلامت نفس برخوردار باشند ان کشور در بسیاری از شاخص های امنیتی واجتماعی در ردیف کشورهای پیشرفته و قدرتمند قرار می گیرد که به لطف خدا دستگاه قضای در کشور ما از قدرتمندترین دستگاها در کشور محسوب می شود.

وی سلامت قاضی در همه زمینه ها را مهم خواند و گفت: قاضی که از سلامت نفس وسلامت اخلاقی وسلامت خانوادگی ودینی برخوردار باشد میتواند حق مظلوم را از ظالم بگیرد لذا توجه به این نکته که همه بایستی در پیشگاه عدل الهی پاسخگوی اعمال ورفتارمان باشیم میتواند موجب ارامش روحی وروانی مان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.