معاون فرماندار بهار گفت: موضوع سلامت و بهداشت اهمیت مهمی دارد و اگر امروز کنترل نکنیم بابت آن باید هزینه های زیادی را پرداخت کنیم.

توجه ویژه به سلامت مردم موجب کاهش هزینه ها می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اکبر سلطانی راد در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار، این کارگروه را جایگاهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی بمنظور پیگیری وضعیت سلامت شهرستان دانست و گفت: مسئولان مربوطه باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: در شهرستان بهار, 13 مرکز بهداشتی و درمانی، 3 پایگاه اورژانس، یک بیمارستان 32 تختخوابه در حال فعالیت استو یک بیمارستان 82 تختخوابی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در 4 طبقه در حال ساخت است که با بهره برداری از این بیمارستان بسیاری از مشکلات بهداشتی شهرستان بهار رفع خواهد شد.

معاون فرماندار بهار با تاکید بر اینکه مشکلات  آلودگی کود و  فضولات مرغی مدیریت شوند گفت: جهاد کشاورزی و دیگر دستگاهای مرتبط موظف هستند و باید در این مسائل به صورت جدی وارد شوند.

سلطانی راد با اشاره به  لزوم  درمان بیماری سالک گفت: برگزاری کلاس های آموزشی از جمله کارهاست که باید در این زمینه انجام شود.

وی بیان کرد: بیماری هایی که وجود دارند  واگیردار هستند و باید  در این  زمینه  اطلاع رسانی بهتری انجام شود.

سلطانی راد ادامه داد: همه دستگاه ها موظف هستند با سازمان بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند زیرا پیگیری چنین مسائلی کار یک دستگاه نیست.

وی افزود:  نخاله ها و زباله هایی که   تولید می شوند  شهرداری ها باید متولی این کار را شناسایی کرده و به نیروی انتظامی معرفی کنند.

علی اکبر سلطانی راد گفت: موضوع سلامت  و بهداشت اهمیت مهمی دارد و اگر امروز کنترل نکنیم بابت آن باید هزینه های  زیادی را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار