فرماندار خوی گفت: 60 درصد اعتبار سال مالی 94 در خوی جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسین سیوانی‌اصل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینک سال مالی هنوز تمام نشده است، هنوز 60 درصد از کل اعتبار سال گذشته تخصیص یافته که امیدواریم تا پایان سال مالی این وضع بهتر شود.

وی به مسائل مربوط به پروژه‌های ملی اشاره کرد، افزود: در سال جاری سرعت عمل سد بویلاپوش، بیمارستان 164 تختی و بیمارستان تامین اجتماعی سرعت عمل خوبی در پیشرفت دارند و در مورد بیمارستان 164 تختی برای افزایش عملکرد فردا جلسه‌ای با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در فرمانداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: دستگاه‌های سی‌.تی‌.اسکن و ام‌.آر‌.آی در شهرستان خوی هست ولی نصب نشده است.

فرماندار خوی ضمن تأکید بر لزوم همکاری مسئولین خوی با رسانه‌ها، ادامه داد: برنامه‌هایی هدفمند در این شهرستان انجام شده است که در این راستا اقدامات فرهنگی و اجتماعی ماندگاری همچون تقویت سمن‌ها صورت گرفته و برنامه فرمانداری خوی ایجاد بستری مناسب برای فعال شدن سرمایه‌های اجتماعی است و 35 نهاد مردمی در حال حاضر معرفی شده است.

سیوانی‌اصل اعلام کرد: مرز رازی یکی از مهمترین مرزهای رسمی کشورمان در آذربایجان غربی است که در سالهای گذشته نقش و جایگاه خود را در اقتصاد کشورمان و استان به اثبات رسانده است.

وی به سایر این پروژه‌ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌ها و صحبت‌های وی از برگزاری فستیوال بزرگ فرش خوی در شهریور ماه سال 1395 خبر داد و افزود: این نمایشگاه در زمینی به مساحت هفت هکتار و در نمایشگاه دائمی تجاری خوی احداث می‌شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خوی ، اعتبار ، فرماندار ، نصب ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.