رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر گفت: برنامه ریزی و تعیین استراتژی در اجرای کار پرزحمت برنامه‌های شاد و فرهنگی در این شهرستان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید علی ثابت در نشست اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، ضمن تقدیر از اجرای برنامه‌های فرهنگی و خدماتی ارائه شده در نوروز امسال به‌ویژه برنامه‌های شادیانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با دعوت از هنرمندان گفت: استفاده بیشتر از پتانسیل هنرمندان با استعداد و بومی منطقه کاشان در این برنامه‌ها نیز می تواند بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تدبیر بیشتر در اجرای این نوع برنامه‌ها افزود:ماندگاری و رونقآن را می توان با با حضور نیروهای هنرمند بومی افزایش داد.

جواد حاجی قدیری، عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر کاشان نیز در ادامه با قدردانی از مجموعه اقدامات ارائه‌شده رفاهی، خدماتی و فرهنگی به مسافران در ایام نوروز به همت دستگاه‌های زیر مجموعه شهرداری و همکاری آموزش و پرورش رعایت عدالت و گسترش اجرای برنامه‌های فرهنگی تفریحی شاد در همه نقاط شهر به‌خصوص مناطق حاشیه شهر را خواستارشد.

مجید شمس، نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورا نیز با اعلام اسکان و پذیرش، امسال پنج هزار مسافر و گردشگر و ارائه خدمات رفاهی به آنها در آستان مقدس ولی بن موسی الکاظم(ع) راوند در ایام نوروز گفت:استفاده از این پتانسیل گردشگری مذهبی نباید از دید مسوولان دور بماند.

دیگر عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کاشان هم در پایان این نشست با ابراز خرسندی از اجرای برنامه‌های مختلف رفاهی، گردشگری، خدماتی و شاد دستگاه‌های زیر مجموعه شهرداری گفت: دلجویی از کودکان بی‌سرپرست و حضور در بیمارستان بهشتی برای کودکان بیمار با اجرای برنامه‌های شاد در ایام نوروز برگزار از جمله اقدامات خوب و قابل ستایش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در ایام نوروز است.

امیر حسین پارسا، موسم پرجاذبه گلابگیری در منطقه فرهنگی کاشان و هدفمندکردن این ایام در پذیرایی مناسب از گردشگران مانند ایام نوروز با تدابیر لازم را تاکید کرد و گفت:انتظار می‌رود دستگاه های مسوول در فصل گلچینی و گلابگیری نیز اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی مناسب به مسافران و معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی منطقه کاشان بزرگ انجام دهند.

شایان ذکر است:نشست رییس شورای اسلامی شهر کاشان و اعضای این شورا با حضور رییس اداره آموزش و پرورش، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مدیر شرکت میقات تمدن آریا و مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان با بیان فعالیت حوزه‌های مدیریتی آنها در ایام نوروز شامل خدمات اسکان، درمانی، خدماتی، تفریحی و گردشگری به مسافران نوروزی و ارائه دیدگاه‌های اعضای شورای اسلامی شهر پیرامون کیفیت و نحوه خدمت رسانی این دستگاه‌ها به گردشگران نوروزی برگزارشد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.