نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات از 27 اردیبهشت ماه و به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ایلام؛  .جشنواره ای رسانه ای که با حضور فعالان رسانه ای 12 استان جدار مرزی ایران و عراق برگزار می شود .

روز گذشته نشست شورای سیاستگذاری این جشنواره در استانداری و به ریاست مروارید استاندار ایلام برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست از اهمیت این جشنواره ها در در معرفی استان  و توسعه فعالیت ها  و روابط رسانه ای گفت و تاکید کرد : باید با استفاده از همه امکانات  و برنامه ریزی مناسب و تلاش برای طراحی برنامه های غنی  و پرمحتوا میزبان خوبی برای مدعوین داشته باشیم.

در این نشست پس از درخواست اعضای شورا برای حضور چهره های شاخص دیپلماسی  و فرهنگی استاندار ایلام گفت : رایزنی برای حضور چهره های مطرح کشور صورت می گیرد.

در این نشست عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی  و توسعه منابع استاندار ،نیاکان مدیرکل فرهنگ  و ارساد اسلامی  و اعضای شورای سیاستگذاری نخستین جضنواره فرامرزی مطبوعات در استان ایلام درباره امکانات  و نیازها با شرایط کمی و کیفی جشنواره  و برنامه های انجام شده مطالب مختلفی ایراد کردند.

در این نشست اعلام شد بیش از 1200 اثر به جشنواره ارسال شده  و هماهنگی هایی با استانهای جدار مرزی ایران و عراق صورت گرفته است.

در این جشنواره نشست های علمی درباره محورهای مختلف از جمله محیط زیست  و توسعه    رسانه اقتصادی برگزار خواهد شد  و همه مسئولان از جمله دانشگاه ، گردشگری شهرداری ها  و سایر ادارات برای میزبانی خوب استان پای کار بیایند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: رسانه ، عراق ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.