رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت:دو كلاهبرداري كه با تقليد صدا خود را مدير يكي از كانون هاي معتبر تبليغاتي كرمان معرفي كرده و دست به كلاهبرداري زده بودند، دستگير شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ يدالله حسن پور افزود: شاکي مدعي شد که مدير مسئول يكي از کانون هاي تبليغات است و اخيرا فرد يا افرادي ناشناس ضمن برقراري تماس تلفني و ارسال پيامک با مشتريان وي اعلام كرده كه به دليل بيماري و بستري شدن در بيمارستان نياز مبرم به وجه نقد دارد و از آنان درخواست مبلغ 30 تا 50 ميليون كرده اند و مشتريان نيز به واسطه اعتمادي که به موسسه تبليغاتي وي داشته اند به حساب مورد نظر وجوه را واريز كرده اند.

وی  خاطر نشان کرد :پس از مشخص شدن شگرد کلاهبردار مأموران با انجام يک سري اقدامات فني و استعلام از مراجع ذي صلاح دو متهم متواري را شناسايي شدند و در حالي که اين دو كلاهبردار قصد برداشت وجه نقد از يکي شعبات بانک را داشتند، آن ها را دستگير كردند.

حسن پور تصریح کرد: در تحقيقات به عمل آمده متهم دليل ارتكاب جرم را اعتياد و طرد شدن از سوي خانواده اعلام كرد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان از شهروندان کرماني خواست: به هيچ عنوان به افرادي که با تقليد صدا و غصب عنوان به دنبال کلاهبرداري به صورت پيامکي و تماس هاي هستند اعتماد نکنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار