شاهرودی: مشکلات مالی، مختص سیاه جامگان نیست

مربی مستعفی سیاه جامگان معتقد است مشکلات مالی مختص سیاه جامگان نیست و همه تیم ها به نوعی درگیر این مسایل هستند.

شاهرودی مربی مستعفی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اختلاف خودش با این باشگاه خراسانی گفت : در حال حاضر چک باشگاه را برگشت زده ام و به آن ها گفته ام تا زمانی که پولی واریز نکنید در تمرینات تیم حاضر نمی شوم. زیرا تاکنون پولی پرداخت نکرده اند و ما هم چیزی نگرفته ایم.

وی در ادامه افزود : البته نباید فراموش کرد که امروزه مشکل مالی فقط مختص سیاه جامگان نیست بلکه همه باشگاه های فوتبال با این مسئله دست و پنجه نرم می کنند . به طور مثال به باشگاه نفت نگاه کنید.

مدت هاست که به سید جلال پولی نداده ند . یا سایر تیم ها که هر کدام گرفتاری های مخصوص خودشان را دارند . به طور قطع نمی توان در فوتبال این گونه بود باید تیم ها به بخش خصوصی واگذار شوند و از آن ها حمایت شود . متاسفانه اگر هم تیمی به بخش خصوصی واگذار می شود در مدت 2 3 سال بدون هیچ حسابی هما ن اول ها خرج می شود و همه چیز تمام می شود.  

شاهرودی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه حامی مالی قوی در فوتبال وجود ندارد و حتی باشگاه های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس هم در کار خودشان مانده اند . به همین دلیل است بسیاری حاضر نیستند قراردادی ببندند. زیرا هنوز از باشگا ه های خود و قرار داد های سال های گذشته را طلب دارند. 

وی افزود: حتی من در پرسپولیس بازیکنانی را می شناسم که به مدت 2 فصل است که پولی نگرفته اند و همچنان طلب کار هستند . متاسفانه مشکلات مالی در باشگاه های ما بیداد می کند و ما شاهد آن هستیم که تقریبا بیشتر تیم ها در گیر این مسائل هستند از جمله این تیم ها می توان به حمید استیلی در ملوان اشاره کرد . وی از مربیان خوب فوتبال است و به خوبی به کار خودش آشنا است . اما یک مربی چند بار می تواند بازیکنان را آرام کند و به آن ها بگوید حال بدون دریافت پول به کار خود ادامه دهید . با این شرایط هیچ احترامی باتقی نمی ماند .

وی در پایان گفت: من همچنان از باشگاه راه آهن هم طلب دارم و پس از توافق و رفت و آمد به این باشگاه هنوز از پول خبری نشده است.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار