سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان گفت : وقفه طولانی که در برگزاری اردوهای آمادگی اتفاق افتاد سطح آمادگی بازیکنان را کاهش داد و تیم ملی را به چالش کشاند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد : در سال گذشته اردوهای آمادگی به طور منظم برگزار شد و بازیکنان آمادگی لازم را پیدا کرده بودند ولی به دلیل مشکلات مالی وقفه طولانی بین اردوها ایجاد شد و این موضوع چالشی برای تیم شد.

وی افزود : فدراسیون به دلیل مشکلات مالی اعلام کرد حضور تیم ملی در مسابقات جهانی لغو شده و به همین علت اردوی آمادگی برای گروه آقایان برگزار نمی شود و همین امر علاوه بر تاثیر منفی بر روی روحیه بازیکنان ، باعث شد افت آمادگی جسمانی نیز پیدا کنند و انگیزه شان را از دست بدهند.

ترکاشوند ادامه داد : در حال حاضر مشکل مالی فدراسیون تا حدودی برطرف شده و برهمین اساس اردوهای آمادگی را آغاز کردیم و تلاش می کنیم در فرصت باقی مانده تا اعزام بازیکانان را به حد مطلوب برسانیم و امیدوارم مانند گذشته فدراسیون تا پایان مسابقات حمایت لازم را از تیم داشته باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد : هنوز گروه بندی تیم ها در مسابقات مشخص نشده اما سعی میکنیم آنالیز بازی ها کلیه تیم ها را در برنامه اردوها داشته باشیم و امیدوارم طی یک برنامه فشرده در این دو ماه بتوانیم آمادگی لازم را جهت حضور در رقابتهای جهانی پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار