سرمربی والیبال ناشنوایان بانوان گفت: آموزش نکات فنی و تکنیکی در اولویت برنامه اردوی پنجم قرار دارد.

فاطمه شعبان خمسه در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم‌ ملی با حضور 21 ورزشکار از استان‌های فارس، کرمان، اصفهان، تهران از روز دوشنبه 19 آغاز و تا 29 بهمن ادامه دارد و ملی پوشان زیر نظر زهرا واحدی و فاطمه محسنی به عنوان مربی به تمرینات خود می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: اردوی اول و دوم تیم ملی با حضور 45 بازیکن به شکل انتخابی برگزار شد و از اردوی سوم تکنیک‌های تخصصی و فنی با ملی پوشان تمرین شد و در این اردو تصمیم داریم به تمرینات بدنسازی بپردازیم و هماهنگی والیبالیست‌ها را افزایش دهیم و با مشخص شدن تیم‌های حاضر در تورنمنت برنامه آنالیز را نیز آغاز می‌کنیم تا در پایان اردوها 12 نفر نهایی تیم مشخص می‌شوند.
 
شعبان خمسه ادامه داد: اردوهای آمادگی تیم ملی در محل فدراسیون ورزشی ناشنوایان برگزار می‌شود و تا قبل از پایان سال 2 اردوی دیگر نیز داریم و ادامه اردوها از 8 فروردین تا زمان اعزام به مسابقات جهانی آمریکا در تیرماه 95 ادامه دارد.
 
سرمربی تیم والیبال ناشنوایان در پایان خاطرنشان کرد: از مسابقات آسیایی 2011، در رقابت‌های جهانی دیگری حضور نداشتیم و همه تلاشمان را می‌کنیم با یک ترکیب به مقام اول تا سومی این تورنمنت دست یابیم تا بعد از چند سال دوری، در میادین جهانی موفق حاضر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار