مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت : در سپاهان بازیکن سالاری وجود ندارد اما به دلیل انعکاس نامناسب اخبار تیم می گویند نوید کیا با سرمربی اختلاف دارد

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اصغر باقریان درخصوص بازی  استقلال و سپاهان اظهار کرد: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و حق سپاهان در این دیدار برد بود.

وی درباره حواشی اردوی سپاهان قبل از این بازی گفت : در هر خانواده‌ای اختلاف نظرهای اینچنینی پیش می آید اما باید آنها را مدیریت کرد، قبل از بازی هم همه مسایل حل شد و  سپاهان با آرامش بازی کرد.

وی درباره  این که محرم نویدکیا امروز کجا بود،توضیح داد: محرم امروز تهران بود. گاهی ممکن است مشکلی بوجود بیاید اما در رسانه ها به شکل دیگری منعکس ‌شود. درون مجموعه سپاهان اختلاف نظرهایی داریم اما نویدکیا سال ها برای این تیم زحمت کشیده و دوست دارد سپاهان نتیجه بگیرد.

وی درباره بازیکن سالاری در سپاهان اظهار کرد :  نمی‌دانم  اخبار تیم از کجا به رسانه ها درز پیدا می‌کند. به هر حال هرکسی نظری دارد که شاید در زمان  چیدن ترکیب و برخی مسایل  دیگر اختلاف نظرهایی بوجود آید اما اینکه در سپاهان یقه گیری و درگیری فیزیکی به وجود می‌آید، صحت ندارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اعتراض نویدکیا به استیماچ برای خندیدن پس از کسب نتایج ضعیف، گفت : بحث نویدکیا استیماچ نبود بلکه به همه اعضای تیم این حرف را زد.  بحثی به وجود آمد که البته خیلی زود حل شد. آیا شما  در  بازی امروز سپاهان اختلاف نظر دیدید؟ قرار نیست که هرکسی نظری داشت اعدامش کنیم. شاید حرف ها بالا و پایین شود اما به هر حال نتایجی که سپاهان در چند وقت اخیر گرفته برای همه ما اذیت کننده بوده است.به دلیل استرس موجود شاید الفاظی گفته شود اما اختلاف فاحش بین اعصای مجموع سپاهان را تکذیب می کنم. به طور حتم اگر در تیم ما اختلاف نظر بود نمی‌توانستیم مقابل استقلال به این شکل بازی کنیم.

باقریان درباره اینکه استیماچ تا چه  زمانی با سپاهان خواهد بود، گفت: وی تا پایان فصل با ما قرارداد دارد است و پس از آن درباره ادامه همکاری تصمیم‌گیری می کنیم.

باقریان درباره احتمال حضور نوید کیا در تمرین فردای سپاهان، اظهار کرد: ب این مسئله را پیگیری می کنیم، نوید کیا در کنار مجموعه باشگاه قرار دارد و در اختیار سرمربی است.

مدیرعامل سپاهان در مورد معرفی اعضای کمیته فنی باشگاه، توصیح داد: به زودی در بیانیه رسمی که منتشر می کنیم  نام این نفرات مشخص می شود. البته مذاکراتی انجام شده و باید  به جمع‌بندی دقیق برسیم تا به صورت رسمی نام اعضای کمیته فنی را اعلام کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: باقریان ، سپاهان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار