پتروشیمی بندرامام در اولین دیدار از مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال مقابل نفت آبادان پیروز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال از امروز آغاز شد که در آن دو تیم خوزستانی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 77 بر 71 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

با توجه به رتبه بالاتر پتروشیمی در رده بندی لیگ آنها در دو بازی اول میزبان هستند و برهمین اساس از ساعت 16 در سالن اندیشه به مصاف میهمان خود نفت آبادان رفتند.

پتروشیمی با ترکیب ادگار سوسا،‌ سعید داورپناه، بهنام یخچالی، آرمان زنگنه و حامد حدادی وارد میدان شد و در سوی دیگر نفتی‌ها با زلاتکو، مهراد آتشی،محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و پوپویچ کار را آغاز کردند.

در کوارتر اول نفتی‌ها بهتر از حریف خود آغاز کردند و حتی 11 بر 2 پیش افتادند، اما در ادامه کار بازی را در اختیار گرفتند و توانستند ضمن جبران اخلاف به وجود آمده 20 بر 15 کوارتر اول را پیروز شوند.

در کوارتر چهارم که اوج حساسیت بازی بود دو تیم پایاپای پیش رفتند و در حالی که یک دقیقه به پایان بازی مانده بود بازی با 2 امتیاز اختلاف به سود پتروشیمی در جریان بود و پرتاب‌های پنالتی یخچالی اختلاف را به 4 رساند.

کمتر از 20 ثانیه مانده بود که آرن داودی با دریافت پنجمین خطای خود از بازی اخراج شد و با خطای پرتعداد نفتی‌ها در ثانیه های پایانی این پتروشیمی بود که در نهایت با پرتاب‌های پیاپی پنالتی 77 بر 71 برنده نخستین فینال شد.

بازی دوم دو تیم فردا ساعت 15 باز هم به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، بسکتبال ، تیم ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.