امسال شاهد یک فینال بسیار حساس و جذاب خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛بدون تردید امسال شاهد یک فینال بسیار حساس و جذاب خواهیم بود، چراکه یک سوی فینال پتروشیمی بندر امام است که از هواداران با تعصب و پر تعدادی بهره می‌برد که همیشه در دیدارهای حساس سالن اندیشه شهرک بعثت را برای حریفان به مخوف‌ترین و ترسناک‌ترین مکان تبدیل می‌کنند و در آن سو نیز پالایش نفت آبادان قرار دارد که تقریباً دارای چنین شرایطی است و از تماشاگران پر شور و متعصبی بهره می‌برد.

در یک سو پتروشیمی در حالی پای به میدان فینال می‌گذارد که به تازگی حامد حدادی این اسطوره خوزستانی بسکتبال آسیا را در جمع خود می‌بیند و بعد از ناکامی فصل گذشته به هیچ عنوان نمی‌خواهد جام قهرمانی را از دست بدهد.

تیم پتروشیمی بندر امام در این راه علاوه بر حامد حدادی، مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار دیگری نیز همچون بهنام یخچالی، سعید داورپناه، ادگار سوسا، تاکوان دین و ... را در اختیار دارد که با هدایت مربی کارکشته، با دانش و با شخصیتی به نام مهران شاهین‌طبع رسیدن به قهرمانی را چندان دور از دسترس نمی‌بیند.

در آن سو که پالایش نفت آبادان که دومین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و با داشتن مهره‌هایی همچون مهراد آتشی، آرن داوودی، محمد جمشیدی، محمد حسن‌زاده، پوپوویچ، یووانویچ و ...، و با مربیگری هماد سامری جوان عملکرد بسیار خوبی در این فصل از خود به نمایش گذاشت و توانست در ماراتن نیمه‌نهایی با غلبه بر شیمی‌ُدر تهران به فینال راه پیدا کند.

بدون شک پالایش نفت آبادان با وجود اینکه می‌داند در برابر مهران شاهین‌طبع و یارانش کار بسیار سخت و مشکلی در پیش خواهد داشت اما با داشتن بازیکنان ارزشمند ، هرگز یک تیم از پیش بازنده نخواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، تیم ، بسکتبال ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.