مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در سال جاری ناجیانی که بدنشان اثر خالکوبی داشته باشد در طرح دریا به کارگیری نخواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مازندران، حبیب حسین‌زادگان در ستاد طرح‌های دریا در ساری بیان کرد: در سال گذشته امکانات ناجیان افزایش یافته، حقوق شهریور ناجیان در سال 94 اکنون تامین اعتبار شده و در هفته جاری پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد ناجیان به درستی انجام می‌شود، افزود: یکی از مشکلات اساسی کمیته غرق شدگان، مشخص نبودن خدمات نیروی انتظامی و نحوه همکاری نیروهای خدوم با دیگر اعضای ساماندهی در طرح دریا است.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: تعدادی از غریق‌ها خارج از طرح مصوب بوده و برخی از مسئولان بخش‌های خصوصی، مسئولیت و پایبندی چندانی به قوانین ساماندهی طرح دریا ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدیریت جت اسکی‌ها در اختیار فرمانداری است چنانچه مدیریت این دستگاه در اختیار ورزش و جوانان باشد بهتر می‌توان در کاهش غریق کمک کرد.

حسین زادگان با اشاره به ضرورت همکاری شهرداری‌ها در موضوع ساماندهی سواحل اظهار کرد: در برخی از شهرستانها، تعداد مسافرین بیشتر از شهرهای دیگر است و نیاز به همکاری بیشتر مسئولان شهری است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار