استاندار اردبیل گفت: باید با استفاده از ظرفیت قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام استان اردبیل برای تکمیل و راه‌اندازی به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه بررسی راهکارهای واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: براساس قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که توسط شورای اقتصاد مصوب شده است برای برون‌سپاری طرح‌ها و پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام به بخش خصوصی 7 راهکار ارائه شده است.

وی تصریح کرد: این راهکارها ظرفیت خوبی را برای برون‌سپاری و واگذاری این طرح‌ها به بخش خصوصی به وجود آورده است تا با این اقدامات زمینه برای واگذاری این طرح‌ها و تکمیل آن توسط بخش خصوصی فراهم شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید با استفاده از این ظرفیت طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد در سطح استان به بخش خصوصی واگذار شود تا بتوانیم شاهد راه‌اندازی مجدد این طرح‌ها و تکمیل آنها بوده و توسعه و آبادانی هر چه بیشتر را برای استان فراهم آوریم که باید زمینه‌های این امر فراهم شود.

خدابخش با اشاره به طرح‌های بزرگ و نیمه‌تمام در استان گفت:‌ پروژه‌ها و طرح‌هایی مانند راه‌آهن، سدها، فرودگاه، جاده، بیمارستان و پروژه‌های عظیم استان با استفاده از ظرفیت‌های این قانون می‌تواند برون‌سپاری شده و برای بازگشت سرمایه خرید تضمینی خدمات انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.