معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: هرگونه تبلیغات زودهنگام برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است و هیچ کاندیدایی حق ندارد پیش از موعد قانونی تبلیغات انجام دهد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛یوسف خدادادی افزود: تمام تبلیغات انتخاباتی در موعد تعیین شده انجام می‌شود.

وی گفت: هرگونه تبلیغات زودهنگام برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ممنوع است و هیچ کاندیدایی حق ندارد پیش از موعد قانونی تبلیغات انجام دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: 8 صبح دوم اردیبهشت ماه تبلیغات کاندیدای مرحله دوم آغاز شده و تا 24 ساعت قبل از رای‌گیری ادامه پیدا می‌کند.

خدادادی بیان کرد: باید این تبلیغات در محدوده زمانی تعیین شده و در قواره مقررات و اخلاقی دینی و منطقی انجام شود چرا که بستر تبلیغات انتخاباتی جایی برای توهین تخریب اهانت و افترا نیست.

وی گفت: ما در چارچوب قوانین و مقررات تعیین شده ایام تبلیغات انتخاباتی از کاندیداها و طرفداران آنها انتظار داریم به وظیفه خود عمل کرده و از هرگونه بی‌قانونی پرهیز کنند چرا که بازی کردن با آبروی افراد و اشخاص و توهین و افترا بستن به دیگران نه رفتار اسلامی است و نه منطقی به نظر می‌رسد که عده‌ای می‌خواهند به آن دامن بزنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در مهلت قانونی تبلیغات نیز هیچ کاندیدایی حق ندارد به شکل غیرواقعی و خارج از عرف تبلیغات کرده و یا بخواهد کارناوال تبلیغاتی و شادی و هیجانات کاذب به راه اندازد بلکه تبلیغات در چارچوب مقررات تعیین شده و بایستی درست و منطقی به انجام برسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.