رئیس باشگاه هرتابرلین آلمان امروز قبل از ظهر به دفتر بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال رفت و دقایقی با وی به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه هرتابرلین آلمان به ریاست ورنر گن بائر که مسئولیت ریاست هیئت مدیره و ریاست باشگاه هرتابرلین را بر عهده دارد امروز صبح وارد تهران شدند، رئیس باشگاه هرتابرلین و هیئت همراه در اولین ملاقات رسمی خود امروز قبل از ظهر با افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کردند و به مذاکره پرداختند.
 
در این ملاقات دو طرف علاقمندی خود را برای همکاری های مشترک به ویژه در بخش آکادمی فوتبال و تبادل مربیان جوان ابراز کردند و مقرر شد همکاری ها پس از انتخابات ماه آینده فدراسیون فوتبال آلمان، تنظیم شود و عملیاتی گردد. 
دیدار رئیس باشگاه هرتابرلین آلمان با افشارزاده/ آلمانی ها تماشاگر ویژه بازی استقلال
 
** آلمانی ها تماشاگر ویژه بازی استقلال
افشارزاده، مدیرعامل استقلال از هیئت فوق دعوت کرد از مسابقه امروز تیمهای سپاهان و استقلال را تماشا کنند که هیئت آلمانی با ابراز خوشحالی این پیشنهاد را پذیرفتند و  بازی امشب را تماشا می کنند.
 
ضمنا رئیس باشگاه هرتابرلین از افشارزاده دعوت کرد که طی سفری به آلمان از مجموعه ورزشی هرتابرلین که بزرگترین ورزشگاه فوتبال آلمان را نیز را دارد بازدید کرد و سپس موافقتنامه همکاری میان دو باشگاه تحت عنوان خواهر خواندگی امضا و به مرحله نهایی برسانند. 

دیدار رئیس باشگاه هرتابرلین آلمان با افشارزاده/ آلمانی ها تماشاگر ویژه بازی استقلال
 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.