رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: نمیگذاریم کشتی خراسان رضوی در وضعیت فعلی بماند و برای بازگشت به اوج تلاش می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محمود یعقوبی امروز در همایش مربیان کشتی خراسان رضوی افزود: گذشته خراسان رضوی در کشتی به الگو و هدف استان‌های دیگر تبدیل شده است اما خودمان نتوانستیم افتخارات گذشته خود را تکرار کنیم.
وی گفت: کشتی رشته ملی است و متعلق به قشری خاص نیست همچنین پهلوانان ما از لحاظ اجتماعی و فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارند لذا ما باید به این رشته اهمیت بدهیم و باید برای رشد و توسعه آن کار کنیم، خراسان رضوی هم می‌تواند موفقیت‌های خود را تکرار کند، درکشتی حرف اول را اخلاق می‌زند لذا ما در خراسان رضوی در کنار یکدیگر برای اعتلای کشتی خراسان رضوی تلاش کنیم.
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی افزود: حل مشکلات و تامین اعتبار وظیفه من است اجازه نمی‌دهم مربیان با جایگاهی که دارند وارد چنین مسائلی شوند.
یعقوبی گفت: باید همه به هم کمک کنیم، برنامه‌های هیات کشتی برنامه ریزی شده و در مدت زمانی هر 15 روز جلسه شورای فنی با حضور مربیان برگزار خواهد شد. به فکر استفاده از ظرفیت‌ها هستیم و وظیفه ماست که مشکلات را برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: شرح وظایف تک تک اعضای هیات کشتی خراسان رضوی مشخص شده است، همچنین اتاق فکر در هیات کشتی استان راه اندازی شده و در کنار شورای فنی با وظایف مشخص فعالیت خواهند کرد همچنین در سال جاری سفر‌های شهرستانی، استعداد یابی در نقاط مختلف استان با کمک دستگاه‌های اجرایی مانند آموزش و پرورش پیگیری خواهد شد.
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات، اعزام به مسابقات ملی و بین‌المللی، برگزاری دوره‌های مختلف فنی و آموزشی با حضور مدرسین ملی و بین المللی و برگزار منظم لیگ استانی در سال 95 با برنامه‌ای منظم اجرایی خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌گذاریم مربیان استانمان کوچکترین دغدغه‌ای داشته باشند، یادآورشد: سالن کشتی مجموعه سعد آباد از هر لحاظ مورد توجه است که نیاز به بازسازی دارد در صورتی که همه می‌دانیم بازسازی سالن هزینه‌ بالایی دارد اما عملیات بازسازی این سالن به زودی آغاز خواهد شد و با تامین منابع این سالن را برای کشتیگیران فراهم خواهیم کرد.
انتهای پیام//
برچسب ها: کشتی ، هیئت ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.