یک نماینده مخالف بودجه گفت: تغییرات وسیع جداول درآمدها و هزینه‌ها دست دولت را در اداره کشور می‌بندد.

جداول درآمدها و هزینه‌ها دست دولت رابه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عوض حیدرپور شهرضایی نماینده مردم شهرضا در مجلس که در مخالفت با بودجه 95 در صحن علنی بهارستان سخنرانی می‌کرد؛ اظهار داشت: در بودجه 95 دو دسته اشکالات ساختاری و رفتاری وجود دارد.
نماینده شهرضا ادامه داد: اگر دولت لایحه‌ای را می‌آورد حتما باید موافق و مخالف صحبت کنند و پیشنهادات مورد نظر مورد توجه قرار گیرد. 

وی گفت: به دلیل شرایط خاص منطقه انشاءالله در جزئیات به سیاست خارجی و کمیسیون امنیت ملی توجه شود.

حیدرپور با اشاره به مسئله مالیات برارزش افزوده گفت: در حال حاضر این موضوع نقطه فشار و نارضایتی همه اصناف است و چیزی که در سالهای گذشته به خصوص در سال 94 بوده کمتر از 50 درصد است.

نماینده شهرضا اظهار کرد: در جزئیات جدول تغییرات وسیعی را مشاهده می‌کنیم که دست دولت را برای اداره کشور خواهد بست. 

وی با اشاره به حوزه‌های مشترک نفتی خاطر نشان کرد: برای نجات منابع مشترک باید یک راهکار مناسب و محکمتری را برای وزارت نفت در نظر گرفت.

حیدرپور گفت: در حوزه دیگری در وزارت نفت اجازه داده شده که 5 درصد به قیمته هر لیتر از فراورده‌های نفتی اضافه کنند تا بتواند سامانه‌های رساندن مواد و فراورده‌های نفتی بدست مردم را آسان‌تر کند.

نماینده شهرضا با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها افزود: ما نتوانستیم در خلال سالهای گذشته آنطور که مطابق قانون هدفمندی یارانه‌ها است عمل کنیم لذا لازم است به پیشنهاداتی که درخصوص ترمیم قانون هدفمندی یارانه‌ها است رسیدگی شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: حیدرپور ، بودجه ، مجلس ، مخالفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار