کرمانشاه؛

فعالیت 150 كبدي كار دراستان

رئيس هيات كبدي استان كرمانشاه از فعاليت 150 كبدي كار در استان خبر داد و گفت: 60 درصد اين افراد را آقايان و 40 درصد را بانوان تشكيل مي دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مراد کرمی گفت: همچنين هفت مربي آقا و چهار مربي خانم به همراه هشت داور آقا و خانم نيز در هيات كبدي استان كرمانشاه فعاليت مي كنند.
 
 وي گفت: البته دو نفر از مربيان خانم و آقاي كرمانشاهي به اسامي ليلا دوستوندي و مسلم اميري در تيم ملي جوانان ايران نيز حضور دارند و تا چندي ديگر بايد تيم هاي دختران و پسران جوان ايران را در مسابقات قهرماني آسيا همراهي كنند.
 
 كرمي همچنين به در پيش بودن مسابقات ليگ برتر اشاره و اظهار كرد: فصل جديد اين مسابقات احتمالا در ارديبهشت ماه آغاز و در هر دو بخش بانوان و آقايان حضور خواهيم داشت.
 
 رئيس هيات كبدي استان كرمانشاه گفت: در مسابقات ليگ برتر سال گذشته تيم بانوان كرمانشاه عنوان سوم را كسب كرد و تيم آقايان استان هم در جمع هشت تيم برتر و پاياني قرار گرفت.  
 
وي همچنين سال 94 را سال موفقي براي كبدي استان دانست و گفت: علاوه بر موفقيت تيم هاي بزرگسالان در بخش جوانان نيز تيم بانوان كرمانشاه مقام دوم و در بخش آقايان نيز عنوان سوم مسابقات قهرماني كشور را بدست آوردند.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.