مجموعه اداره کل و هیات فوتبال استان مرکزی برای رساندن دوباره ساوه به سطح اول فوتسال کشور از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با ابراز امیدواری بالا نسبت به حضور مجدد ساوه در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: بدون شک ناب ترین استعدادهای فوتسال کشور در ساوه حضور دارند و این شهرستان باید پایگاه اصلی فوتسال کشور شود.

سعید ملکی افزود:  خوشبختانه هر دو نماینده ساوه در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نتایج درخشانی کسب کرده‌اند و عملکرد هر دو تیم تا اینجای کار شایسته تقدیر است.
وی  با اشاره به بحث علمی آمایش ورزش قهرمانی گفت: با توجه به اقلیم و ظرفیت‌های هر منطقه هر یک از رشته‌های ورزشی در مناطق خاصی دارای ظرفیت‌های بسیار بالا هستند که بدون شک استعداد و توانمندی ورزشکاران شهرستان ساوه در رشته فوتسال در سطح کشور و آسیا کم‌نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : مجموعه اداره کل و هیات فوتبال استان مرکزی برای رساندن دوباره ساوه به سطح اول فوتسال کشور از هیچ کمکی دریغ نحواهند کرد و همواره از این رشته ورزشی حمایت می‌کنند.

ملکی افزود : با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و جلسات برگزار شده طی ماه‌های اخیر در فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا،  و کمیته بین‌المللی المپیک احتمال المپیکی شدن این رشته وجود دارد و امید می‌رود که این رشته زیبای ورزشی در آینده‌ای نه چندان دور در المپیک حضور داشته باشد که این موضوع مطمئنا موجب افزایش انگیزه ورزشکاران و رشد این رشته مهیج  خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.