مدير عامل باشگاه استقلال با حضور در محل اردوی آبی پوشان دقايقی با اعضاي تيم خود سخن گفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشارزاده مدير عامل باشگاه استقلال امروز عصر پس از اخرين تمرين ابي پوشان در محل اردوي انها در هتل اكادمي حضور پيدا كرد و دقايقي با اعضاي تيم خود سخن گفت.

بهرام افشارزاده در جمع كادرفني و بازيكنان گفت: از مظلومي و دستيارانش مي خواهم محكم به كارشان ادامه دهند و من با توجه به ايماني كه به تك تك شما كادرفني و بازيكنان دارم مي دانم كه شما بهترين عملكرد را از خود به جاي خواهيد گذاشت، از شما مي خواهم از هر لحاظ سرمربي تيم را مورد حمايت قرار دهيد تا تيم موفق شود.
 
وي ادامه داد: تيم ما از هفته اول تا بيست و پنجم ليگ در صدر جدول قرار داشته است كه اين ركورد بي نظير و خوبي براي ما محسوب مي شود و به طور حتم بدست اوردن اين ركورد كار اساني نبوده و اين موفقيت نشان مي دهد كه كادر فني بسيار خوب و توانمندي در راس كار قرار دارد كه تيم توانسته تا هفته بيست و پنجم در صدر جدول باشد.

بر همين اساس با تمام توان از مظلومي و كادر فني و همچنين بازيكنان حمايت خواهيم كرد و تا اخر تمام قد پاي انها خواهيم ايستاد.
 
افشارزاده افزود :از تك تك شما مي خواهم در ديدار هاي پاياني و حساس تمام تلاش خود را به كار گيريد تا بتوانيد دو جام را از ان خود كنيد .من نيز تمام تلاشم را به كار مي گيرم تا به نحو أحسن مشكلات و مسايل مالي را براي شما حل كنم.

از طرفي بايد بگويم بازي با تيم سپاهان براي شما عزيزان راحت خواهد بود اما بايد تلاش كنيد تا ٣ امتياز ديدار رااز ان خود كنيد.

باز هم مي گويم تمام توان و قواي خود را به كار گرفته و طوري عمل كنيد تا حرفي باقي نماند .من هم قول مي دهم از هيچ كوششي فرو گذار نخواهم كرد و حتي پاداش ويژه اي را براي شما عزيزان در صورت برد در دربي در نظر گرفته ايم و به طور حتم هر كاري در توانم باشد انجام خواهم داد
 
مدير عامل باشگاه استقلال در پايان گفت: همچنين پورحيدري و عبدالهي نيز از تجربيات خود براي اعضاي تيم سخن گفتند و از ابي پوشان خواستند با تمام توان و همبستگي و يك پارچه در تمرينات و بازي ها حضور پيدا كنند و من هم از كادر فني مي خواهم تمام اشكالات و نكات لازم را به بازيكنان گوشزد كنند تا بتوانيم با ارايه بازي هاي خوب بهترين نتايج را همانند بازي هاي گذشته كسب كنيم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار