نایب رئیس اول شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای خروج از رکورد واگذاری سهم الشرکه های شهرداری وافزایش سهم پیمانکاران به وضعیت اقتصادی شهر رونق بخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، محمد کمال سرویها با اشاره به اینکه برای خروج از رکورد در سال های اخیر، معاونت اقتصادی با همکاری شورا توانست برای بهبود وضعیت اقتصادی شهر سهم سرمایه گذراران را در سهم شرکه افزایش دهد، افزود: علی‌رغم اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و رکود موجود در جامعه،برای از بین بردن جریمه های نقدی بانک ها و فروش سرمایه ها نیاز بود تا سهم سرمایه گذاران افزایش یابد.

وی گفت: توزیع و فروش اوراق مشارکت راهکار مشارکت سرمایه‌های خرد مردمی در پروژه‌های کلان شهری  افزایش داد و استقبال شهروندان از خرید این سرمایه ها یکی از بهترین راهبرد برای جذب این سرمایه ها در پروژه های تجاری و اداری است.

عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست بااشاره به اینکه وجود بارگاه منور رضوی فراوانی نعمت برای ما در این شهر و کشور داشته است،افزود: ساخت پروژه های تفریحی و گردشگری مانند باغ پرندگان یا آکواریوم در فضای شهر مشهد می تواند ماندگاری زائر در شهر افزایش دهد.

سرویها با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته فضای تجاری حاکم بر تنوع فضای تفریحی و آموزشی و درمان بود، گفت: با توجه به نیاز شهر مشهد به پروژه های تفریحی و گردشگری ماندگاری زائر را می توان بیشتر از گذشته افزایش داد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران ما نیز با خیالی آسوده‌تر نسبت در جهت سرمایه گذاری برای پروژه های شهری حضور پیدا کنند، تلاش ما این است که از فروش سهم‌الشرکه بیش از دو برابر سود عاید شهرداری شود.

نایب رئیس اول شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با هماهنگی های صورت گرفته  بین شورا و معاونت اقتصادی توانستیم، یکی از معدود منتشرکنندگان اوراق مشارکت با پرداخت سود قطعی در کشور  را بدست آوریم.

سرویها خاطرنشان کرد: تاکنون معاونت اقتصادی لوایح پروژه های اقتصادی به صورت بی‌نام در حال تهیه برای ارسال به شورای اسلامی شهر است و امیدواریم حضور سرمایه گذاران در این امر افزایش پیدا کند.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار