کلینیک سنجش سلامت قلب بیمارستان افشار افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  رییس بیمارستان افشار گفت: اقدامات این کلینیک در دو بخش چکاپ، سنجش سلامت قلب و عروق و همچنین بخش ارائه مشاوره در زمینه سبک زندگی سالم، تغذیه، روشهای صحیح مقابله با استرس، ترک سیگار، کنترل استرس و وزن، کنترل فشار خون، دیابت و اختلا چربی خون می باشد.

محمد حسن عبداللهی  افزود: مراجعین به این کلینیک، در صورت نیاز، به پزشک متخصص قلب و عروق ارجاع شده و خدمات درمانی و تشخیصی لازم شامل تست ورزش، نوار قلب، اکوکاردیو گرافی و... برای آنان نیز انجام می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه افرادی که یکی از فاکتورهای خطر بیماریهای قلبی را دارند، افراد بالای 40 سال جهت انجام چکاپ اولیه و همچنین کلیه افراد بالای 40 سال سن که تحرک بدنی کمی داشته و تمایل به ورزش داشته باشند می توانند به این کلینیک مراجعه  و ازخدمات  پزشکان اپیدمیولوژیست، پرستار و مشاورین تخصصی کلینیک بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: کلیه مراجعان، به صورت مادام العمر تحت پوشش خدمات کلینیک قرار گرفته و به صورت دوره ای و مستمر بین  یک تا پنج سال مورد سنجش و چکاپ قرار می گیرند.

عبداللهی شناسایی زودرس بیماریهای قلبی، کاهش مرگ ومیر و اصلاح کیفی سبک زندگی  راازاهداف افتتاح کلینیک سنجش سلامت عنوان کرد.

وی گفت:کلیه هزینه های درمانی کلینیک، با تعرفه دولتی و مشاوره تغذیه و روانشناسی به صوت رایگان نیز برای بیماران ارائه می شود.

  رییس بیمارستان افشار گفت:  کلینیک سنجش سلامت قلب بیمارستان افشارهفته آینده افتتاح می شود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.