پنجمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، فضای سبز شهری و ماهیان و پرندگان زینتی در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان اول تا 6 اردیبهشت برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت:تولید و فروش پرندگان زینتی، علاقه‌مندان زیادی دارد که با اضافه‌شدن این بخش برای نخستین‌بار در کشور به نمایشگاه گل و گیاه اصفهان سبب تکمیل شدن زیرگروه‌های این نوع نمایشگاه می‌شود.

مجید عرفان‌منش گفت: عرصه نمایش و فروش پرندگان زینتی در کشور جنبه غیررسمی و در بسیاری موارد شکل غیرقانونی به خود گرفته و برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند از قاچاق پرندگان جلوگیری کند و معضلات ناشی از آن را کاهش دهد.

وی افزود: افراد فعال در حوزه فناوری‌های نوین شهری که تاکنون ارائه درستی از محصولات و خدمات خود نداشته‌اند نیز از فرصت حضور در این نمایشگاه بهره‌مند می شوند.

معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد:در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه، با همه تولیدکنندگان گل و گیاه فعال در عرصه فروش، مکاتبه می شود و از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه مکاتبه خواهد شد.

گفتنی است مجموعه باغ پرندگان اصفهان نیز در بخش پرندگان زینتی این نمایشگاه حضور فعال دارد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.