استاندار آذربایجان غربی از نمایشگاه دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سعادت با همراهی مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از نمایشگاه دوسالانه ملی نگاره های چوبی در ارومیه بازدید کرد.

در این نمایشگاه که از 25 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌ مجتمع فرهنگی وهنری ارومیه برپا شده و تا 5 اسفندماه ادامه دارد، هنرمندانی از 23 استان کشور، 240 اثر خود را در رشته های مختلف معرق، منبت، گره چینی، لایه چینی، سازسازی، پیکره و ... در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در رابطه با برگزاری این نمایشگاه در ارومیه اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه دوسالانه در استان آذربایجان غربی، دبیرخانه دائمی آن در ارومیه تشکیل شد که این امتیازی ارزشمند برای استان است بطور مثال در مواقع برگزاری نمایشگاههای خارجی، هنرمندان استان آذربایجان غربی بعنوان نماینده کشورمان در این نمایشگاهها حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری نمایشگاه نگاره های چوبی در ارومیه، بستر مطالعه و تحقیق در حوزه صنایع چوب را در استان بیش از پیش هموار می کند.

گفتنی است، نمایشگاه نگاره های چوبی صبح ها از ساعت 10 الی 13 و بعد از ظهرها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به هنرهای چوبی است


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.