معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از اعزام 150 نماینده مجلس دانش‌آموزی به عتبات عالیات تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر کفاش معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آئین اختتامیه هفتمین دوره فعالیت مجلس دانش‌آموزی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: خوشحالیم که با حلول سال 1395 این اختتامیه را برگزار می کنیم طبق شعار امسال که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است همه باید اهتمام خود را برای اجرایی کردن این شعار به کار ببندند تا در پرتو آن و عزم ملی و با کمک همه قوای کشور به رشد و شکوفایی اقتصادی برسیم. 

وی ادامه داد: قطعا شورای دانش‌آموزی مدارس و در صدر آن مجلس دانش‌آموزی در موفقیت بزرگی که در 7 اسفند رقم خورد و همچنین خانواده آنها نقش بی‌بدیلی داشته‌اند. 

کفاش گفت: حقوق دانش‌آموزی، تقویت شوراهای دانش‌آموزی، توجه به چشم انداز جمهوری اسلامی ایران، بررسی کتب درسی و ده ها اقدام دیگر از جمله فعالیت‌هایی است که به اهتمام هفتمین دوره مجلس دانش‌آموزی به آن دست یافته‌ایم و این اقدامات توانسته حرکت رو به جلوی آموزش و پرورش را تسهیل بخشند. 

وی افزود: در اختتامیه هفتمین دوره مجلس دانش‌آموزی ضمن تشکر از تمامی نمایندگان و تایید نقش مشورتی آنها در دوره‌های پیش رو با اعتقاد کامل به نقش نوجوانان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی از آنها خواستاریم که نمایندگان پس از دوره نمایندگی در هر جایگاهی که قرار گرفته‌اند آموخته‌های خود را به کار بنندد و به عنوان عضوی مسئول و پژوهشگر باقی بمانند و با اقدام و عمل صالح یار و مددکار رهبر و دولت محبوب خود باشند. 

معاون پرورش و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پایان با ذکر خبری خوش برای نمایندگان هفتمین دوره مجلس شورای دانش‌آموزی گفت: وزیر آموزش و پرورش به پاس تلاش این نمایندگان بنادارد از اول رجب تا پایان تابستان 150 نفر از این نمایندگان را در قالب دو کاروان به کربلای معلا اعزام کنند.
 
گفتنی است دراختتامیه دوره هفتم مجلس شورای دانش‌آموزی بعد از نطق سخنان برخی از نمایندگان دانش‌آموزان در سطح استانها و سخنرانی معاون پرورشی و فرهنگی، وزیر آموزش  و پرورش و مشاور رئیس جمهور به سخنرانی پرداختند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار