رییس‌ جمهور گفت: دولت بر اهمیت موضوع مسکن و تأمین آن برای مردم واقف است و به هر شکل در جهت تکمیل و تحویل مسکن مهر تلاش خواهد کرد.

تأمین مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر کشور از اصول بنیادین انقلاب/ در طرح مسکن مهر هیچ کدام از نیازمندی‌های اساسی لحاظ نشده بودبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روزهای اولیه پس از پیروزی انقلاب را نشان از نیاز جامعه به مسکن و اهمیت آن در زندگی مردم دانست و اظهارداشت: در حکم امام خمینی (ره) برای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روشن است که ایشان از این که اقشار کم درآمد جامعه دارای مسکن مناسب نیستند در رنج بوده و اراده ایشان همواره بر این بود که بتوانیم افراد به شدت نیازمند را برای تهیه مسکن یاری کنیم.
 
رییس‌ جمهور با اشاره به این که موضوع مسکن در سالهای اخیر با فراز و فرودهای فراوانی در کشور مواجه بوده گفت: تا سال 87 تنها 30 تا 35 درصد از سرمایه‌گذاری‌ها در بخش مسکن بود که این رقم از سال 88 به حدود 70 درصد رسید و همین باعث شد تا تورم در این بخش افزایش یافته و دچار رکود شویم. از سوی دیگر کاهش دستوری سود پس انداز و کاهش سرمایه‌گذاری برای تولید به دلیل واردات بی‌رویه نیز یکی از دلایل عمده انتقال سرمایه‌های مردم به بخش مسکن بود.
 
رییس‌ جمهور افزود: در دولت گذشته برای جبران شکاف بوجود آمده از افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش مسکن مسیر خطرناک استفاده از منابع بانک مرکزی برای ساخت مسکن انتخاب شد که این ریسک بسیار بزرگی بود و همین استفاده از منابع بانک مرکزی در این بخش باعث کاهش ارزش پول در کشور و ایجاد تورم گردید.
 
روحانی با تأکید بر این که تلاش دولت یازدهم از آغاز فعالیت ، کاهش تورم در کشور و مسأله حفظ پایه پولی و عدم بهره‌برداری منابع بانک مرکزی بوده است، گفت: در طرح مسکن مهر تامین هیچ کدام از نیازمندی‌های اساسی مسکن از جمله امنیت، بهداشت، مراکز تربیتی، مدرسه و حتی آب و برق و گاز لحاظ نشده بود و  این معضلی اساسی بود.
 
رییس‌ جمهور، اساس تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را کمک به مردم در تأمین نیازمندی‌های خود در بخش مسکن در شرایط خاص و غیرقابل پیش بینی و اجرای طرح‌های هادی در روستاها و تقویت مسکن روستایی و کمک به افرادی که شرایط درآمدی مناسبی برای تهیه مسکن ندارند برشمرد و خاطرنشان کرد:‌ دولت، بنیاد مسکن، بانکها و خیرین باید با هماهنگی و همکاری یکدیگر برای رفع مشکل مسکن اقشار آسیب‌پذیر کشور تلاش کنند.
 
روحانی با اشاره به این که در زمینه مسکن بخش خصوصی توانمندی که بتواند مسئولیت‌های این بخش را به عهده بگیرد وجود ندارد، گفت: امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، بخش خصوصی عهده‌دار ساخت و تأمین مسکن مردم و بهره‌برداری از آن است.
 
رییس‌ جمهور با تأکید بر این که باید در زمینه ساخت و ساز مسکن فعالیت‌های تحقیقاتی خود را به لحاظ حفظ انرژی، تأمین امنیت و بهداشت و بکارگیری نوع مصالحی که در هنگام خطر کمترین آسیب‌پذیری را داشته باشد افزایش دهیم، گفت: ما امروز در شهرهای بزرگ به خاطر مهاجرت‌های بی‌رویه با مشکلات عدیده‌ای از جمله تصرفات غیرقانونی که منجر به ایجاد مسایل فرهنگی نیز می‌شود هستیم که باید در راستای رفع این مشکلات همکاری و تلاش کنیم.
 
وی با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول مدت فعالیت خود موفقیت‌های خوب و ارزنده‌ای در راستای بازسازی و بهسازی مسکن‌ها و ساماندهی روستاها داشته است، اظهار داشت: پوشش 38 هزار روستای بالای 20 خانوار و طرح هادی برای آینده و سامان دهی روستاها مسیر خوبی است که باید با تلاش بیشتر ادامه پیدا کند.
 
روحانی تشکیل صندوق پس انداز مسکن را یکی از اقدامات دولت یازدهم در زمینه تعیین مسکن مردم به ویژه جوانان ذکر کرد و افزود: این که بتوانیم در داخل شهر و جایی که امکانات کافی برای زندگی وجود دارد برای مردم و جوانان مسکن تهیه کنیم بسیار با اهمیت‌تر از ساخت مساکنی بدون امکانات و در نقاط دوردست از شهرها است.
 
رییس‌ جمهور با اشاره به اهمیت توجه و رسیدگی به بافت فرسوده در شهرهای بزرگ، احیای این بخش از شهرها را با صرفه‌ترین اقدام در جهت تهیه مسکن مردم و ترمیم شکل ظاهری شهرها دانست.
 
روحانی همچنین جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و آماده کردن مکان‌هایی برای ساخت شهرک یا شهر جدید را از جمله اقدامات بنیاد مسکن دانست و گفت: باید برای خارج کردن بخش مسکن از رکود که می تواند نقش عمده ای در رونق اقتصادی کشور داشته باشد، تلاش کنیم.
 
رییس‌ جمهور با تأکید بر توجه به احیای روستاها و اجرای طرح‌های هادی در روستا گفت: روستاهای کشور می‌توانند به عنوان مراکز مهم گردشگری مورد استفاده قرار گیرند و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا از استعدادهای بزرگی که در روستاها هستند به بهترین شکل استفاده کنیم.
 
روحانی افزود: اشتغال و مسکن روستاییان و اجرای طرح‌های هادی در روستاها از جمله مواردی است که برای دولت بسیار با اهمیت است.
 
رییس‌ جمهور همچنین بر اهمیت توجه به  فرهنگ و تمدن اسلامی در معماری و ساخت مسکن تأکید کرد.
 
روحانی با بیان این که دولت بر اهمیت موضوع مسکن و تأمین آن برای مردم  واقف است و به هر شکل در جهت تکمیل و تحویل مسکن مهر تلاش خواهد کرد، گفت: تلاش دولت بر این است که طرح‌های عمرانی نیمه تمام را به بخش خصوصی واگذار کند چرا که اجرای این طرح می‌تواند در ساخت و ساز و خروج این بخش از رکود ، تحول ایجاد کند.
 
پیش از سخنان رییس جمهور تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از اقدامات و عملکرد این بنیاد ارائه کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
در جواب دوستم که گفته احمدی نژاد با نفت 120 دلار احمدی نژاد شد باید
بگویم این مسئله نه تنها ضعف برای او نیست بلکه عرضه ایشان را می رساند که نفت مردم را به بالاترین قیمت می فروخت نه اینکه مثل این
آقایان مفت بدهد به اربابان غربیش و ثروت ملت را به باد بدهد.
احمدی نژاد عرضه داشت و وقتی صحبت می کرد قیمت نفت بالا می رفت.
و این یعنی مرد تاثیر گذار در اقتصاد جهان.
اگر او هم منفعل بود همان موقع اراک را با سیمان پر می کردند و پول
برای نفت نمی دادند.
شماها چی وقتی حرف می زنید ازتون باج رو باج می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
دوستان بنده خودم مهندس معماری هستم و ناظر پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد. خواهشآ الکی انتقاد نکنید از این دولت چون تا اونجا که شده دولت تو این بخش سرمایه گذاری کرده تو خود هشتگرد چیزی قالب بر 55000 واحد در حال احداث هستش و هزینه ای که دولت در بخش خدمات رسان و زیر ساخت باید هزینه کنه و نیز خدمات روبنایی مثل آموزشی فرهنگی بهداشتی و مسجد حساب کنید ببینید چقدر کشور کشش سرمایه گذاری تو یک شهر مثل هشتگرد رادارد. تو دولت قبل تا اونجا که توانستند بانک مرکزی را خالی کردن و صندوق ذخیره ارزی شد صفر. تو این دولت تو عرض 3سال کلی واحد با پیشرفت فیزیکی 10تا20درصد را کامل کردن و آماده تحویل. ولی مشکل اینجاست که کسی نیست که بیاد این واحدهارو بگیره.اونهایی که واحد گرفتن قسط نمیدن. با این کسری دولت چیکار کنه
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
کلیدت کو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
بعد از 10 سال داشتیم قرارداد مستقیم با کارفرما میشدیم که این دولت آمد و نزاشت,بدبختمون کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اقای رئیس جمهوردولت شماتوانای تحویل مسکن را به مردم نداردچه رسد به ساخت ان اگرشماواقعا راست می گوییدفکری بحال بیکاری جوانان کنیدساختن مسکن اجتماعی ارزانی خودتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ساخت مسکن برای هر دولت مقدور است ولی باید اینده کشور را هم ببینیم مثلا در 30 سال اینده ما فقط یکسری مسکن داریم که نصف عمرشونو کردن در حالی که کشور در 30اینده نیازمند معاملات بدون تحریم غنی سازی پذیرفته شده در سطح بین المللی و صنعت داخلی قوی و صنایع نظامی قوی میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
بهتر اين بود كه بگي مانيازمند صنعت و صنعتي شدن با دانش بومي هستيم نه گدايي از فرانسه پرا مونتاژ امثال پژو 405 كه وقتي ما شروع به مونتاژ اون كرديم از بازار اروپا كنار گذاشته شده بود
شما فكر كنيد ايران خشك و كم آب و علف فردا هم نفت و برخي معادن كه اكنون فقط توليد آنها خام فروشي ميشه چي داره كه گذران زندگي كنه
اگه مغزها را پرورش نديم و نخبگان وطني را براي صنعتي شدن نه صنعت بنجل بلكه صنعت رقابت پذير و غالب و فائق بر صنايع دنيا بكار نگيريم چه روزگار سياه خاهيم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
امان از دست کسانی که فقط مشکل خودشان را می‌بینند یکم خویشتن داری بد نیست حتما باید به حال روز عراق وافغانستان بیفتید تا ناشکری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اگر دولت فقط به وظیفه نظارت خود عمل می کرد الان ما صاحب خانه شده بودیم ما در صفا دشت ملارد از تعاونی ها مسکن مهر خریدیم قرار بود خرداد 93 به ما تحویل داده شود این پروژه در فاز 1و2 و 3 دارای اب /گاز و برق بوده و در فاز 4 هم برق و لوله کشی گاز شده و اماده است در صورتی که ما به وظیفه خود در پرداخت پول خود عمل نمودیم ولی تعاونی ها و پیمانکاران به بهانه های واهی و برای سرکیسه کردن بیشتر ما و سود بیشتر به جون هم افتادند و کاری را که بیش از یک ماه از ان نمونده چند ساله خوابوندن و بهانشونم اینه که مسکن مهر در همه جا اینجوریه و دارن از اب گل الود ماهی میگیرند ما هم بارها به اداره تعاون ملارد و بنیاد مسکن ملارد و فرمانداری و دفتر امام جمعه شکایت نمودیم ولی مسولین می گویند اصلا به ما ربطی نداره در صورتی که وظیفه قانونی اداره تعاون و بنیاد مسکنه که رسیدگی کنند در غیر این صورت برای چی اینها اصلا از دولت پول می گیرند مگر کارشان چیست؟؟؟؟ ولی انها پشت پرده دستشون با تعاونی ها تو یه کاسه است و ما تهدید کردیم اگر رسیدگی نکنند جلوی مجلس تحصن می کنیم و یا خود همینطوری بقیه کارو تکمیل کرده و انجا ساکن میشیم تا اون موقع مسولین با قانون بیان و ما را محکوم کنند و روانه زندان کنند!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر کسی از مسولین این نوشته ها را می خواند خواهش میکنم به کار ما رسیدگی کنندما تعاونی مسکن مهر 6منطقه 22 تهران هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ید الله فوق ایدیهم اون مشخص میکنه کی رای میاره نه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
گاهی اوقات کاری نکردن بهتر از خراب کردن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
کسی که نماینده ی یک ملته لابد باید بلد باشه کار کنه و خرابکاری نشه ، مسئله مقایسه با کار من و شما نیست که برادر من .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اقای روحانی می گوید : هیچ کدام از نیازمندی‌های اساسی مسکن از جمله امنیت، بهداشت، مراکز تربیتی، مدرسه و حتی آب و برق و گاز لحاظ نشده بود
سوال این است

سه سال پیش شما چرا لحاظ نکردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
دو صد گفته چون نیم کردار نیارزد،این چهار سال هم تمام شد و شما (اقای روحانی)فقط انتقاد کردید و حرف زدید و دیگر هیچ.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
من شخصا احمدی رو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
همه مردم ميدانند اوضاع خراب اقتصادى امروز مربوط بدولت قبل بوده
ولى شما ظرف اين سه سالي كه رئيس دولت بوديد غير از دادن وعده و وعيد چكار مثبتى جهت رفع مشگل معيشتى وبيكارى رو به افزون جوانان كرده أيد
با اين روندى كه پيش ميرود فكر نكنم دوره بعدى جمهورى رأى بياوريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
بیا الان این جوان معلول.حالا این ی مورد ازین گرفتاریهای مردمه. کی میخواد بداد این ملت برسه معلوم نیس. مردم وام 150 میلیونی پیشکشش دولت، دولت نمیتونه یه وام ازدواج ناقابل به این جوونها بده یجور از دماغشون درمیاره که. نمونش خودم که واقعا پشیمون شده بودم از گرفتن وام ازدواج....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
انتقاد از ديگري يعني وجود ضعف شديد در خود. ببينيم دسته گل شما چه خواهد شد يارانه ها را كه قطع كرده و مي كنيد بنزين را كه با نرخ سرمايه داري آزاد كرديد در هسته هم كه ستونها را خراب كرديد تا ببينيم كي فرو مي ريزد آدم لذت مي بره از اين همه تدبير .
كجايي حاج محمود كه يادت بخير.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
شما هم یک الونک بسازین بدین مابریم توش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
از کسانی که مسکن مهر را دادند واقعا متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ما تو مسکن مهر شهر قم نشستیم همه چیز هم داره . وزیر مسکنتون رو بازخواست کنید در حالی که عمر دولت در حال اتمامه چه حرکت مثبتی برای مسکن انجام دادن . به گفته کارشناسا با رونق مسکن حدود 120 شغل بطور مستقیم فعال میشه و بیش از این بطور غیرمستقیم . و در این اوضاع آمار بالای بیکاری خیلی می تونست موثر باشه . متاسفانه ما در این دولت حرکت قابل توجهی در حوزه مسکن ندیدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
کاری که دراین مدت سه سال آقای روحانی انجام دادن ایثاربودخداعمرباعزت بدهد لیاقت شماهمان احمدی نژاداست که حتی نتوانست بانفت ۱۲۰دلارهم کشورااداره کند
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
مگر آقای روحانی در این 3 سال کاری انجام داده اند احمدی نژاد با آن همه کارهای بی برنامه و سرخودی حداقل گامی در جهت مسکن طبقه پایین جامعه برداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
با سلام واحترام خدمت رييس جمهور محترم و معزز .جناب روحاني با دستمال كثيف نمي توان شيشه را تميز كرد . اقدامات تيم دولت در مسكن مهر يك ظلم در حق مردمي است كه آخرين اميدشان مسكن مهر بود.اگر زير ساخت ندارد شما هم آستين بالا بزنيد و گوشه ايي از كار را به انجام برسانيد.نه اينكه صورت مسئله را پاك كنيد.همين الان مافياي مسكن منتظر اين فرمايشات شما هستند چرا خواسته يا ناخواسته با اين فرمايشات به آنها كمك مي كنيد.شما بعنوان دولت موظف به اجراي طرحهاي حكومتي هستيد. مردم كه بازيچه نيستند.صرف تغيير دولت مبنايي براي ناديده گرفتن حق مردم نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا دم احمدی نژاد گرم همون مسکن مهر رو داد. من دارم توش زندگی میکنم. تو چیکار کردی فقط شعار میدی هیچ کاری رو هم برای جوانهای این ملت که همیشه توی صحنه هایی که پشتوانه ایران بودن انجام ندادی.فقط ما مردم داریم دیِنمون رو به ایران نشون میدیم چه تو انتخابات و چه تو راهپیمایی ها کی این مسئولین بالا میخوان به داد این ملت برسن معلوم نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
وام 80 ملیونی می دهند با قسط زیاد ...زن وشوهر باهم هم کار کنند ماهی 1.5 تا 2 ملیون باید قسط بدهند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
حتما ميخواد واسه فقرا وام 150 يا 200 ميليوني بده! مرد مومن اگه فقرا ميتونستن اين وام ها رو پس بدن كه ديگه فقير نبودن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اقای رئیس جمهور محترم
سلام
من به اینکه چه اتفاقاتی از بعد سیاسی در راه بوده و هست هیچ نظری ندارم اما بلحاظ معیشتی در مورد هر دولتی که روی کار می آید یک نظر قاطع دارم آن هم اینکه
اگر چوب اشتباهات دول قبل را بر سر آنها فرود آوریم و داد و هوار راه بیندازیم که دولت قبل چه ها کرد و چه ها نکرد دور از مرام مریدان حضرت علی (ع) و رسوم شیعه بودن است فلذا می بایست کمر همت بست و مشکلات را حل کرد آنگاه سکوت را شکست و فریاد برآورد که ما چنین کردیم و چنان
چراکه
آیندگان نیز در مورد ما تصمیم خواهند گرفت
این فراموشتان نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
احسنت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ای کاش بودجه کشور به جای ابادانی و پرداخت بدهی ها صرف ساخت مسکن هایی میشد که بعد از پنج سال در حال خراب شدن است تا عده ای خوشحال شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سلام جوانی هستم معلول جسمی وحرکتی در حد شدید ساکن یکی از شهرهای کوچک در آذربایجان می باشم بنده دارای مدرک لیسانس بوده وبیکار هستم خانواده من نیز بخاطر بیماری من دچار مشکل شده اند و بخاطر پول دوا ودکتر من مجبور هستن پول نزول قرض بگیرند و زیر بدهی سنگین دست وپا بزنند. پدرم نیز معلول می باشد بخاطر مشکلات به اداره بهزیستی شهرستان رفته تا اینکه مارا برای دریافت وام 15 میلیونی به بانک شهرستان معرفی کردند الان 9 ماه است که درگیر این وام هستیم وتا حالا 8 ضامن برای ضمانت بردیم که هیچ کدام مورد قبول بانک نبودند و هر بار با بها نه ای مارا رد کرده اندوبرای رفت وآمدوهزینه هایی که کردیم از جیبمان رفته من ماندم دردمان را به چه کسی بگوییم و هر جا رفتیم کسی نبوده به حرف دل ما گوش کنه من سر حرفم با مسئولینی است که اون بالا نشسته اند و هرروز یک قانونی برای خودشان تصویب می کنندوخبر ندارند این قانون فقط روی کاغذ به تصویب میرسه نه عمل.و حرفم با بعضی شبکه های تلوزیونیست که با دعوت کردن مهمانهای معروف وپولدار برای بالا بردن بیننده برنامشون جایزه چند صد میلیونی به مهمان هدیه می دهندولی ما بخاطر 15 میلیون وام باید چند ضامن پیدا کنیم از جیبمان هزینه کنیم تا این پول رو بگیریم نه برای دلخوشی بلکه برای بدبختیهامون حالا قضاوت باشماست منه معلول با مدرک دانشگاهی و پدر معلول جایمان در این جامعه اسلامی کجاست؟ پدرم و من تصمیم گرفتیم اگر مشکلاتمان حل نشود یکی از ما دوتا کلیه خود را بفروشیم تا شاید قسمتی از مشکلاتمان حل شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
دولت قبل یه سنگی تو چاه انداخته که تا بیست سال طول میکشد پیدا کنن جواب شهدا رو چطور میان بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
عزيز من شما و هم پيمانانتان براي جوانان شهدا و مملكت چه كرده ايد تدبير كه داريد پس اقدام كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
مسكن مهر دقيقا وسط بيابان دادن خيلي مسخره بود هر روز مردم كلي پول بنزين و كرايه تاكسي ميدن تا از پرند و پرديس به شهر برسن . دولت قبل خيلي بي برنامه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
با توجه به نظرتان بايد روحاني در پاسداران مسكن مهر بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ما جووونا مسکن نخواستیم.اول بیکاریمونو حل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
شما اگه درست میگی زودتر تحویل بده همین واحدهای نیمه کار رو... به خدا اگه دولت قبل بود الان همه خانه هایشان را تحویل گرفته بودند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
جناب رئیس جمهور شما خودتون را اذیت نکنید . ما مردم خدامون بزرگه. فقط به فکر سرمایه دارا باشید و کاری کنید که در تعامل با شرکت های خارجی، پسابرجام به او نا خوش بگذره و حق دلالیشون تامین بشه. اگه هم لازم شد وام بدین ما کالاهاشون رو می خریم. ما هم وطن هستیم باید هوای هم رو داشته باشیم.
Armenia
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
جناب روحانی .تو موارد اصولی را لحاظ کن و به مردم خانه هایشان را بده.شما که هیچ کاری نمی کنید مومن.این هم شد حرف.واقعا این حرفها نشانه اعتدال در فکر و عمل است؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
یه طرح مثه مسکن مهر بیار بعد حرف مسکن مهر بزن سه سال به جز برجام چیز دیگه نشنیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
شما در 4 سال چه کاری انجام دادید در حوزه مسکن؟

افزایش قیمت(اجاره، رهن، خرید)?
رکود بازار مسکن؟
و ....
طرح مسکن اجتماعی 30 متری؟!! آن هم اجاره ای؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
مسکن مهر رو دولت قبل با مبلغ کمی برای قشر متوسط و ضعیف ساخت حالا شما آب و برق و گازشو برسونید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
واقعا که. آقای رئیس جمهور این حرفها منصفانه نیست. من خودم حاضر بودم برم در یک چهار دیواری زندگی کنم که فقط با آجر باشه و هیچی نداشته باشه ولی مال خودم باشه و مستاجر نباشم.در این شرایط از مسکن مهر استفاده کردم که به مراتب از اون چیزی که من توانش و آرزوش رو داشتم بهتر بود و خدا رو شکر میکنم و دولت قبل رو دعا میکنم.اونوقت چطور میشه از مسکن مهر انتقاد کرد؟بله همه میدونن که هر چیزی خوبش بهتره. ولی آیا در این دولت همونقدرش هم انجام شد؟! من به نوبه خودم از دولت قبل و خدماتی که برای مردم بخصوص قشر کم دارمد انجام داد بسیار سپاسگزارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
این امریکایها حرف حساب حالیشون نیست باید باهاشون مثل خودشون بود یا جنگ یا هیچ چیز دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
آقای رئیس جمهور کار نکردن به خاطر کمتر اشتباه کردن شیوه ی مدبرانه ایست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
خدایی خوب گفتی کار نمیکنن همش میگن مشکلات از دولت قبل بابا دولت قبل کار میکرد مشکلی داشت معلوم میشد حالا موقع انتخابات میشه میگن ما مشکلی نداشتیم آخه اصلا کار کردین که مشکلتون معلوم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ای خدا که به همه چیز آگاهی
ماکه شدیم آلت دست مسئولین
داشتیم بعد از چهارده سال خانه دار میشدیم که این دولت محترم روی کار آمد و ما که همچنان مستاجریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اگر چه انتقاداتی به دولت احمدی نژاد دارم ، اما به اعتقاد من سیاست های ایشون در حوزه مسکن تا کنون بهتر از دولت روحانی بوده،واقعا تا کنون این دولت کار خاصی در این حوزه انجام نداده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
در دوره بعدی ریاست جمهوری انشا ا... احمدی نژاد پاسختان را خواهد داد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
البته اقای احمدی نژاد با عمل ثابت خواهدکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
مسکن مهر عالی بودن ...چرا از کسایی که درونش ساکن هستند نمیپرسید؟!!!خجالت بکشید و بجای تخریب کردن، یک گام مثبت در جهت رفاه حال مردم بردارید و بیشتر از این کشور رو با صحبت های بچه گانه نابود نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
ممنون آقای رییس جمهور که مشکلات را گفتید، حال بفرمایید شما برای مشکل رکود و بیکاری شدید مردم و تورم واقعی کف بازار و بی امنیتی شدید شغلی چه کار کردید و یا چه برنامه دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
اقای رییس جمهور!!اینقد شعار نده و دنبال مقصر نگرد؟؟؟به هیچ وعده ای که داده بودی عمل نکردی و همش گفتی مقصر دولت قبلی بوده...در مذاکرات هم که موفق نبود...چقد رهبری فرمودند مذاکره زیر سایه تهدید را بر نتابید متاسفانه به خرجتون نرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
به عمل کار برآید به سخن رانی نیست، بجای صحبت اگر یه مقدار هم کار کنید به جایی بر نمی خوره ها ؟؟؟ اصلان همش تقصیره دولت قبله، ولی شما که هیچ کاری نکردین!!!!!
آخرین اخبار