استاندار اردبيل گفت: توجه به مبارزه با فقر، فساد و تبعيض در واقع فراهم شدن زمينه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجيد خدابخش افزود: مقام معظم رهبری نيز در ترسيم سياست های اقتصاد مقاومتی توجه بيش از پيش به مبارزه با فقر، فساد و تبعيض را با حساسيت بيشتر مورد توجه قرار داده اند.

وی گفت: مديران دولتی استان اردبيل در تهيه و اجرای برنامه ها در اين ارتباط ، هر موردی را كه به مبارزه با اين سه معضل در جامعه كمك می كند لحاظ كنند در حقيقت به تحقق اقتصاد مقاومتی كمک كرده اند.

استاندار اردبيل با بيان اينكه در نشست اخير با حضور استانداران سراسر ايران در قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تهران 11 برنامه ملی مطرح و به تصويب رسيد گفت : از اين پس همه مديران بايد در اجرای سياست های مربوط به اقتصاد مقاومتی از اين برنامه ها پيروی كنند.

خدابخش با بر شمردن عناوين برنامه های اخيری كه در تهران در ارتباط با اقتصاد مقاومتی مصوب شده اند، برنامه ملی شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد را يكی از اين برنامه ها ذكر و يادآوری كرد: شفاف سازی معاملات و عمليات بانكی به جلوگيری از فساد اقتصادی در جامعه كمك موثر می كند.

وی با بيان اينكه بايد در اجرای برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی متناسب با قابليت ها و ظرفيت های منطقه عمل شود افزود: در استان اردبيل علاوه بر كشاورزی و صنعت بخش گردشگری نيز حرف های زيادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، تحقق ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.