یزد؛

تقدیر از مربیان ورزش صبحگاهی پارک های یزد

طی مراسمی از تلاش های مربیان ورزش صبحگاهی پارک های یزد هیئت ورزشهای همگانی و همچنین از باشگاه هایی که با هیئت ورزشهای همگانی یزد در سال 94 همکاری داشتند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  این مراسم  با حضور رضا نارگانی، مسئول ارزیابی عملکرد هیئت های ورزشی و مسئول روابط عمومی و عباس الوانساز، مسئول توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین امیراعظم صحتمند، سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، مائده سعیدی، نایب رئیس بانوان هیئت ورزشهای همگانی استان، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد  برگزار شد.

 صحتمند طی سخنانی با تشکر از مربیان ورزش صبگاهی پارکهای شهر یزد که بدون چشم داشت مالی هر روز در جهت سلامت عمومی مردم تلاش می کنند، گفت: تقدیرهای اینچنینی از کوچک ترین کارهایی هستند که در برابر تلاشهای مربیان و زحمتکشان ورزش همگانی یزد می توانیم انجام دهیم.
 
گفتنی است در این مراسم از 20 مربی فعال در پارکهای شهر یزد و همچنین همکاران خانم هیئت ورشهای همگانی یزد و نیز از یوسف صباغ مدیر باشگاه آرکو و  مهینی مدیر باشگاه ذهن برتر  به خاطر همکارهایی که در سال 94 با هیئت ورزشهای همگانی داشتند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: تقدیر ، ورزش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار