پوستر دومین جشنواره کشوری هنر و سلامت و نخستین همایش علمی هنر و سلامت با حضور مقامات کشوری و استانی حوزه سلامت و فرماندار نیشابور رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، معاون استاندار و فرماندار  نیشابور در این جلسه گفت: توسعه زیرساخت سلامت در شرق کشور الزامی است تا شرایط برای خدمت به مردم منطقه فراهم شود.
غلامحسین مظفری، افزود: یکی از محورهای مورد توجه دولت یازدهم، بحث سلامت بوده که اقدامات مناسبی در سطح کشور انجام شده هر چند نیاز به کارهای بسیار بیشتر داریم.
وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های فوق‌العاده زیادی داریم اظهار کرد: تجربه نشان داده است ظرفیت‌های پیدا و پنهانی داریم که با اندکی توجه می‌تواند به اتفاقات بزرگ کشور تبدیل شود.
فرماندار نیشابور با اشاره به ظرفیت‌های انسانی اقتصادی و سوابق تاریخی نیشابور خواهان ایجاد رشته‌های مناسب و بین رشته‌ای در نیشابور شد.
مظفری با اشاره به حضورش در معاونت اقتصادی استانداری خراسان قبل از تقسیم به سه استان و سرکشی از مناطق مختلف یادآور شد: خراسان سرشار از ظرفیت و استعداد است و به شرط پیگیری مردم و مشارکت دولت و بخش خصوصی می‌تواند به جایگاه رفیعی دست یابد.
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.