رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: پس از مشورت با بزرگان و پیشکسسوتان برای حضور در انتخابات فدراسیون تصمیم گیری خواهم کرد.

جعفر درویش زاده رییس فدراسیون ژیمناستیک در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خرداد ماه دوره چهار ساله ریاستم بر فدراسیون پایان می یابد. از همه علاقمندان دعوت می کنم تا درانتخابات حضور یابند. من نیز پس از مشورت با بزرگان و پیشکسوتان برای جلوگیری از خطا، درباره حضورم در این عرصه تصمیم گیری خواهم کرد. امیدوارم انتخابات پیش رو در سایه حرمت گذاری به یکدیگر برگزار شود. 

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای همکاری هر چه بیشتر میان فدراسیون و آموزش و پرورش گفت: در پایان سال 94 نشست هایی چند مرحله ای با حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش داشتیم. خوشبختانه حمیدی نگاه مثبتی به ژیمناستیک دارد. فدراسیون نیزاصول مهارت های پایه را به آموزش و پرورش ارائه داده است تا در پیشرفت و سلامت نونهالان جامعه سهمی داشته باشد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد در سال جدید مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در رشته هنری در اولویت های فدراسیون قرار دارد. در آغازسال جدید تیم ملی آکروژیم برای اولین باربه مسابقات جهانی پوتیان چین اعزام شد. حضور در چنین میادینی باعث شناسایی نقاط ضعف خواهد شد. 

درویش زاده خاطر نشان کرد تلفیقی از سه فاکتورآموزش، جذب سرمایه و جوان گرایی از اولویت های پیش روی فدراسیون خواهد بود. البته جوان گرایی و آموزش باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد زیرا کشورهای صاحب نام هر روز در بخش آموزش و پرورش استعدادها پیشرفت های شایانی دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار