رییس کمیته تریال قایقرانی گفت: همه شرایط مهیا است و تیم با 3 قایقران به زودی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک به ژاپن اعزام خواهد شد.

کتایون اشرف در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روادید پاروزنان برای حضور در مسابقات کسب سهمیه ژاپن آماده شده است و تا 28 فروردین قایقران اعزام می شوند و 3 روز در پیست محل مسابقات تمرین خواهیم داشت تا برای حضور رقابت ها اوج آمادگی را به دست بیاورند.
 
وی افزود: تیم ملی اسلالوم تا روز های پایانی اعزام در اردوی داخلی به سر می برد زیرا امکان تعدیل در اعزام وجود دارد و قایقرانان امیر فتاح پور، منیره نصر آزادانی و رکسانا رازقیان نفرات انتخابی برای اعزام هستند.
 
وی در خصوص رقیبان قایقرانان ایرانی برای کسب سهمیه بیان کرد: رقیبان ما در مسابقات کسب سهمیه المپیک از کشورهای قزاقزستان، چین، چین تایپه، کره،ژاپن و هند خواهند بود و یکی از کشورها می تواند کسب سهمیه کنند زیرا اسلالوم یک سهمیه بیشتر ندارد.
 
رییس کمیته اسلالوم قایقرانی در خصوص تیم نوجوانان یاد آور شد: تیم نوجوانان در اردوی پایگاه ها تمرینات را ادامه می دهند و اواخر اردیبهشت مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان این رشته را برگزار خواهیم کرد اما تا سال آینده این تیم در اردوهای غیر مستمر تمرینات را انجام می دهند تا به شرایط ایده آل برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار