اسلالومی ها در انتظار کسب سهمیه المپیک

رییس کمیته اسلالوم قایقرانی گفت: ملی پوشان اسلالوم قایقرانی روزهای اوج آمادگی را طی می کنند تا برای کسب سهمیه اعزام شوند.

کتایون اشرف در گفت و گو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: تیم ملی اسلالوم که مقرر شده در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند هم اکنون به اوج آمادگی خود رسیده و در آخرین اردوی تمرینی به سر می برد . اینک  ما در انتظار پاسخ ژاپن هستیم تا تیم  را برای کسب سهمیه اعزام کنیم.

وی افزود: هرچقدر زمان اعزام تیم اسلالوم نزدیک تر باشد به نفعمان خواهد بود اما زمان اعزام برای حضور در مسابقات 28 فروردین است.

اشرف در ادامه تصریح کرد:یکی از پاروزنان رشته اسلالوم (مهدی کریمی) دارای شرایط سنی زیر 21 سال که در آخرین اردوی استعدادیابی انتخاب شد و برای تربیت و آموزش در فدراسیون جهانی پذیرفته شده است و به صورت پایه در این آموزشها شرکت خواهد کرد.
  
رییس کمیته اسلالوم قایقرانی در خصوص تیم نوجوان یاد آور شد: تیم نوجوانان در اردو های پایگاه قهرمانی کشور به سر می برند و هر چند وقت یکبار از آنهاتست خواهیم گرفت .سپس از میان آنها 10 نفر برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب خواهند شد و این روند ادامه خواهد داشت تا سال آینده مسابقات قهرمان کشوری را برگزار کنیم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: اشرف ، اسلالوم ، اردو ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار