رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل جذب سرمایه گذار را مهمترین عامل در رشد و ارتقا اقتصادی استان اردبیل عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین پیرموذن جذب سرمایه گذار را مهترین عامل در رشد و ارتقا اقتصادی استان برشمرد و تاکید کرد: باید به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی به استان اردبیل باشیم، به همین دلیل باید فرصت های سرمایه گذاری استان احصا و معرفی شود.

وی با اشاره به افزایش ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور، خواستار تلاش برای معرفی بیش‌از‌ پیش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های اقتصادی این استان شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان در تشریح راهکارهای معرفی توانمندی های این استان به سرمایه گذاران متذکر شد: اواسط سال گذشته اردبیل میزبان رایزنان اقتصادی و تجاری ایران در برخی کشورهای اروپایی بود که این اقدام بی شک در معرفی توان سرمایه گذاری استان تاثیرگذار است.

پیرموذن با تاکید بر اینکه تلاش شد در این سفر رایزنان کشورمان با قابلیت ها و ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف آشنا شوند، تصریح کرد: اردبیل یکی از استان های مستعد برای سرمایه گذاری است و معرفی آن به جذب سرمایه های کلان منتج خواهد شد.

وی در این زمینه بر لزوم جذب هیئت‌های سرمایه‌گذاران خارجی در این استان تاکید کرد و بیان داشت: ما باید با جذب این هیئت ها توانایی های اقتصادی و سرمایه گذاری خود را نشان دهیم.

وی با اشاره به برنامه های اتاق بازرگانی در این راستا با هدف ارتقا توانمندی اقتصادی اردبیل در دوران پساتحریم مورد توجه قرار گیرد شکوفایی و ارتقا توانمندی اقتصادی این استان در دوران پساتحریم تاکید کرد که نباید از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی برای فعال کردن اقتصاد استان غافل بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.