احمدی فرمانده یگان اداره‌ کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: در سال گذشته بیش از 250 جانور وحشی از انواع گونه‌ها از متخلفان کشف و در زیستگاه‌های استان رهاسازی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بیش از 250 جانور وحشی از انواع گونه‌های پرندگان، پستانداران و خزندگان از متخلفان کشف و ضبط و پس از تیمار و نگهداری در دامان طبیعت رهاسازی شدند.

احمدی فرمانده یگان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم بیان کرد: در حوزه پیشگیری از وقوع تخلف شکار و صید، در سال گذشته 18 نفر به همراه آلات و ادوات شکار و صید قبل از هر گونه عمل مجرمانه دستگیر شدند.

وی افزود: سال گذشته 6 شکارچی متخلف که در مناطق و زیستگاه‌های استان اقدام به شکار کرده بودند و همچنین پنج نفر صیاد که بدون مجوز در رودخانه‌ها و سدهای استان اقدام به صید ماهی کرده بودند، دستگیر و آلات و ادوات شکار آنها ثبت و ضبط شد.

در پایان خاطر نشان کرد: تمام متخلفان که در ارتباط با صید و شکار و خرید و فروش جانوران وحشی دستگیر می‌شوند، برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی و با هماهنگی و مشارکت قضات و مسئولان قضایی براساس ضوابط قانونی به شدت با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار