زمان رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان و همچنین تیم های ملی کاتا در هر دو بخش بانوان و آقایان کشور، از سوی رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون اعلام شد.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمان برگزاری مسابقات ورودی تیم ملی بانوان و همچنین تیم های ملی کاتا در هر دو بخش بانوان و مردان از سوی رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور مشخص شد.

محمدعلی زمانی رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور در همین خصوص بیان کرد: مسابقات ورودی به اردوی تیم ملی کومیته بانوان رده سنی بزرگسالان به مدت چهار روز  از روز سه شنبه 21 تا جمعه 24 اردیبهشت ماه در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته (مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران) برگزار می شود .
 
برنامه مسابقات طبق گفته وی به شرح زیر است:
 
 سه شنبه 1395/02/21 : وزن 55 - کیلوگرم  
 
چهارشنبه 1395/02/22 : وزن 61 - کیلوگرم  
 
پنجشنبه 1395/02/23 :وزن 68 - کیلوگرم  
 
جمعه  1395/02/24: اوزان 50 - و 68 + کیلوگرم  
 
زمانی تصریح کرد: نفرات قهرمان اوزان به همراه نفرات منتخب کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
 
رییس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور، در ادامه زمان مسابقات ورودی به اردوهای تیم های ملی کاتا رده سنی بزرگسالان در هر دو بخش بانوان و مردان  را اعلام کرد و بیان داشت: این مسابقات نیز در روزهای جمعه 31 اردیبهشت ماه در بخش مردان و جمعه 7 خرداد ماه در بخش بانوان در قسمت انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: ورود به مسابقات برای کلیه واجدین شرایط آزاد بوده و هیچگونه محدودیت تعداد و سهمیه برای استان ها وجود ندارد، همچنین ثبت نام از روز دوشنبه 23 فروردین ماه از طریق پرتال ثبت نام فدراسیون به صورت آنلاین انجام می شود و تا روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار