مدرسه تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری جامعه المصطفی در مشهد با حضور اساتید حوزه و ریاست این مرکز آموزشی افتتاح شد.

افتتاح مدرسه تحصیلات تکمیلی جامعه المصطفی در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخراسان رضوی، رئیس مدرسه جامعه المصطفی در مشهد گفت: به جهت کثرت طلاب در مقاطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری مدرسه، این بخش به عنوان یک مجموعه مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مهدوی مهر افزود: در بخش تحصیلات تکمیلی و در مجموع مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بیش از 350 نفر تحصیل می کنند که این امر نیازمند سازماندهی بیشتری بود که با استقلال بخش تحصیلات تکمیلی این امر محقق می شود.
وی ادامه داد: در مشهد مقدس بیش از سه هزار و 500 طلبه از حدود 60 کشور حضور دارند که در دو بخش خواهران و برادران و در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند و بیش از 250 استاد پاره وقت و تمام وقت با مجمع همکاری می کنند.
مهدوی مهر تصریح کرد: این مدرسه دارای 12 انجمن علمی پژوهشی و حدود 35 انجمن فرهنگی و ملیتی است که در 25 گروه علمی و آموزشی مشغول هستند که بیش از 50 نشریه و گاهنامه توسط طلاب در حال نشر است.
مدرسه جامعه المصطفی هم اکنون در شهرهای مشهد، اصفهان، تهران، گرگان و قشم شعبه دارد که مرکزیت آن در شهر قم است.
این مدرسه در 65 کشور جهان دارای نمایندگی و موسسه است و در 30 کشور دیگر مدارسی دارد که توسط دانش آموختگان این مدرسه و تحت حمایت آن اداره می شود.
انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.