نخستین جلسه شورای اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان با محوریت بررسی نقشه راه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سال جدید برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان ،رئیس شورای شهر اصفهان در نخستین جلسه شورای قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرداری اصفهان اظهار داشت: زمانی که ایده‌ای از ناحیه شخص خاصی صادر می‌شود بهترین مفسر خود آن شخص است و اگر بتوان از صحبت‌های آن شخص اطلاعات را تکمیل کنیم بهتر می‌توان عمل کرد؛ در 10 سال گذشته 60 درصد اسامی به اقتصاد مقاومتی ربط داشته و ما باید در این راستا از سخنان رهبر معظم انقلاب در این زمینه بهترین استفاده را داشته باشیم.

رضا امینی افزود: دشمن نیز سعی بر این داشته تا کشور را در اقتصاد و فرهنگ زیر سؤال ببرد و تاکنون موفق نبوده و رهبر معظم انقلاب نیز همیشه جلوتر از همه مسئولان راهبردها را معرفی می‌کنند اما مسئولان ما اغلب با همایش و کتاب در کار خود کم گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته رویکردهای شهرداری تغییر کرده، خاطرنشان کرد: قرار نیست یک سال دیگر جلسه‌ای برگزار شود و ببینیم که تنها شعار داده‌ایم. اقدام و عمل تنها با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است و ما باید میراث‌دار شهدای 8 سال دفاع مقدس باشیم.

رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: رهبر انقلاب مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را تبیین کرده‌اند که 4 محور اصلی آن فرهنگ کار، جهاد در کار، احساس مسئولیت، رعایت تقوا و وجدان کاری است که همه این محورها دارای محورهایی دیگر هستند که بر اساس سخنان ایشان جمع آوری شده و باید در دستور کارها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اگر حرکت جهادی وجود داشته باشد اقتصاد مقاومتی تحقق‌پذیر می‌شود، بیان کرد: ژاپن با مدیریت جهادی که در مردم خود داشت توانست در مسئله اقتصاد روی پای خود بایستد و اقتصاد خود را در رأس جهان قرار دهد و از آمریکا و اروپا بگذرد و رهبر معظم انقلاب نیز همین مسئله را از ما می‌خواهند تا با مدیریت جهادی اقتصاد کشور را بهبود ببخشیم 



انتهای پیام/م
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.