حجتالله ناصحیپور، در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این ستاد برنامههای ویژهای برای ایام گلابگیری از نیمه اردیبهشت تا نیمه خردادماه در دستور کار قرار دادهاست.
وی، ضمن قدردانی از تمامی عوامل و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر کاشان بهویژه اعضای کمیتههای ستاد که با همدلی و همزبانی توانستند کارنامه موفقی را از استقبال میهمانان نوروزی در شهرستان کسب کنند افزود: خدماتدهی مراکز اقامتی پذیرایی شهرستان کاشان بدون هیچگونه شکایت دریافتی ارائه شد.
بهگفته وی، گردشگران و میهمانان نوروزی با توجه به نظرسنجیهای صورتگرفته، از سفر به شهرستان کاشان رضایت کامل داشتند.
مسوول کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد افزود: با توجه به تشدید بازرسی ها به صورت گشتهای مشترک با همکاری اداره صنعت معدن تجارت- بهداشت –تعزیرات و اداره اماکن عمومی و نیز گشتهای انفرادی و تداوم این بازدید ها در ایام نوروز موجبات رضایتمندی صد در صدی میهمانان مقیم در مراکز اقامتی و پذیرایی را فراهم آورد.
ناصحیپور، موفقیت ستاد را مرهون برنامه ریزیهای مدون در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان به ریاست فرماندار و دبیری اداره میراث فرهنگی و تلاش شبانهروزی تمامی مسوولین کمیتههای عضو ستاد دانست و گفت:همافزائی و هماهنگی بین سازمانی در استقبال شایسته از میهمانان نوروزی را بینظیر عنوان کرد.
وی تصریح کرد: اقدام در خصوص اجرای برنامه های
ترافیکی و انتظامی شهرستان،تامین امنیت میهمانان، اصلاح معابر، تامین نیازهای
کمیتی اقامتی، ایجاد کمپینگ های موقت، اجرای طرح خانه مسافر, تهیه و چاپ اقلام تبلیغی
گردشگری، آماده سازی محورهای گردشگری و اینیه تاریخی، برپایی نمایشگاههای فرهنگی و گردشگری، تهیه و تدوین آمارهای
مربوطه، اجرای برنامه های خاص فرهنگی، استقرار راهنمایان گردشگری در ابنیه تاریخی و اجرای
طرح خانه مسافر از جمله اقداماتی بود که در قالب ستاد هماهنگی خدمات سفر برنامه
ریزی و به نحو مطلوبی انجام شد.
انتهای پیام/م