کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بیش از پنج تن گلاب و عرقیات تقلبی در سال جاری از دستفروشان اتوبان کاشان جمع آوری شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،   از اصفهان محسن فتحی مقدم در جلسه ستاد خدمات و هماهنگی سفر کاشان اظهار داشت: این میزان گلاب، عرقیات و شربت های رنگی غیرمجاز که به صورت غیرمتعارف در محل های غیربهداشتی تهیه شده بود طی 62 مورد بازرسی کارشناسان این واحد جمع آوری شده است. 

وی گفت: اقدام دستفروشان به فروش گلاب و عرقیات در اتوبان کاشان مشکلی است که واحد بهداشت دانشگاه با آن مواجه است.

وی افزود: این مشکل تنها با عوامل واحد بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی حل نمی شود و نیازمند تدبیر ویژه ای است زیرا دستفروشان در اتوبان خود را محق در این زمینه می دانند.
فتحی مقدم گفت: واحد بهداشت همچنین در بحث کنترل بهداشت گلابگیری در ایام گلابگیری و کنترل بهداشت موادغذایی در ایام نوروز فعالیت های لازم را داشته و در این راستا سامانه 190 نیز جهت پاسخگویی به مشکلات بهداشتی مردم راه اندازی شد.

وی به طرح تحول سلامت نانوایی های سطح شهرستان اشاره و تاکید کرد: تاکنون دو مرحله بازدید از تمامی نانوایی های سطح شهرستان انجام شده و تا پایان سال مرحله آخر بازدیدها صورت و جهت تعطیلی نانوایی هایی که امتیاز آنها کمتر از 70 باشد، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: قاچاق ، تقلبی ، غیر مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.