نویدهای نوروزی دانشگاه علوم بهزیستی در ارائه خدمات توانبخشی

ارائه هر چه بیشتر خدمات توانبخشی در حیطه درمان و توسعه خدمات بیمارستان توانبخشی رفیده‌، ساخت و تجهیز کلینیک اخوان و همچنین توسعه خدمات بیمارستان رازی از نویدهای نوروزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بود.

حمیدرضا خرم خورشید ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: یکی از وزارتخانه‌های موفق و پر کار دولت وزارت بهداشت بوده و هست که در ارائه خدمات با رضایت 75 درصدی مردم مواجه بوده است. 

وی ضمن اشاره به طرح تحول گفت: در طرح تحول، درمان اولویت اصلی است و با صحبت‌هایی که وزیر بهداشت انجام داد مقرر شد که آموزش و پژوهش نیز در راستای درمان رشد داشته باشد که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال جدید با تحقق در ارتقاء آموزش و پژوهش ایفای نقش می‌کند. 

وی در ادامه و با اشاره به دوران پسابرجام خاطر نشان کرد: مشکلات ما تنها با برجام حل نمی شود  و باید بدانیم 75 تا 80 درصد مشکلات، با همت خود ما و مسئولان حل خواهد شد و ما نیز در سال جدید باید نهایت توان خود را برای رفع نیازهای کشور برداریم‌. 

افزایش 20 تخت بستری در بیمارستان توانبخشی رفیده 
حمیدرضا خرم خورشید ریاست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی افزود: بخش درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته است و با راه‌اندازی و فعال‌سازی بیمارستان رفیده و ارائه هر چه بیشتر خدمات توانبخشی در سال جدید و افزایش بیست تخت بیمارستانی‌،‌ تجهیز دستگاه  سی تی اسکن و ام‌ آر آی و ... به تخت‌های فعال شاهد ارائه هر چه بیشتر خدمات نیز هستیم.
 
وی در ادامه از پروژه نوسازی مرکز پزشکی – توانبخشی اخوان و همچنین پلی کلینیک تخصصی توانبخشی نظام مالی در غرب تهران خبر داد و گفت: امیدواریم در سال جدید و با توجه به مرجعیت علم توانبخشی در وزارت بهداشت بتوانیم شاهد ارتقا‌ء امور پژوهشی، آموزشی و همچنین درمان باشیم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار