واشینگتن پست: موضع دفاعی ترامپ و کلینتون در انتخابات مقدماتی امروز

در حالی که رقابت انتخابات آمریکا تنها به 5 نفر رسیده است، دو کاندیدای پیشرو هر حزب ناچار شده اند موضعی دفاعی اتخاذ کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست؛ دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون، دو کاندیدای پیشروی حزب های جمهوری خواه و دموکرات ناچار شده اند در جدیدترین دوره از انتخابات آمریکا به سیاست دفاعی رو آورند. 

ترامپ در حال حاضر در رقابت سختی با کروز قرار گرفته است و ممکن است در ایالت ویسکانسین از او شکست بخورد. افراد بسیاری پیش بینی کرده اند در صورتی که این اتفاق رخ دهد، روند حذف ترامپ از انتخابات آمریکا آغاز خواهد شد.

آمار منتشر شده خبر از وضع مشابه کلینتون در رقابت با برنی سندرز می دهد. در حالی که کلینتون انتظار داشت در این دوره از انتخابات به راحتی پیروز شود، موفقیت سندرز روند انتخابات را برای او بسیار دشوار کرده است.

پیروزی در ویسکانسین می تواند باعث شود تا سندرز بختی واقعی برای پیروزی در انتخابات پیدا کند. بختی که تاکنون چندان قابل دسترس نبوده است.
با این حال طرفداران کلینتون مدعی شده اند که سندرز دیگر شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد و کلینتون کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را تضمین کرده است.

در همین حال ترامپ با صحبت های معمول خود، باعث عصبانیت زنان در آمریکا شده است. او در بخش دیگری نیز نظراتی در خصوص سیاست های بین المللی اظهار کرد که باعث شد تا اوباما بگوید که این تاجر اطلاعات کمی درباره جهان دارد.

به همین دلایل، انتخابات درون حزبی ویسکانسین به نقطه ای قابل توجه در انتخابات آمریکا تبدیل شده است و نتایج این ایالت می تواند روند انتخابات را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار