فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا از کاهش 78 درصدی میزان جرائم در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: به منظور ایجاد محیطی امن و با  استفاده از تمام ظرفیت های موجود همچنین با تشکیل قرارگاه نوروزی امام علی (ع) اقدامات پلیس در حوزه های مختلف ماموریتی با توجه به شرایط خاص تشدید شد.  
وی استقرار کانکس ها و ایستگاه های نوروزی پلیس را عامل مهمی در ایجاد امنیت و دلگرمی مردم نسبت به حضور فعال ماموران عنوان کرد و افزود: برای ارائه خدمات بهتر و مضاعف 3 ایستگاه پلیس در ورودی و خروجی شهرستان راه اندازی شد که 24 ساعته پاسخگوی مطالبات شهروندان و مسافران بود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا در ادامه از راه اندازی ایستگاه پلیس زن در قطب زیارتی سیاحتی فسا گفت و تصریح کرد: برای نخستین بار در شهرستان فسا گشت پیاده با استفاده از نیروی پلیس زن و پلیس های افتخاری برای انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد تذکر لسانی راه اندازی و اجرایی شد.
سرهنگ شیبانیان به فعالیت 40 واحد گشتی برای ارتقاء امنیت در تعطیلات اشاره و خاطر نشان کرد: روزانه وضعیت جغرافیایی جرم رصد و اکیپ های گشتی آشکار و پنهان جهت کوتاه کردن دست مجرمان از حریم امنیتی شهروندان و مسافران فعال بودند.
وی از کشف 2 محموله قاچاق و 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی گفت و افزود: با اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در ایام نوروز تعداد 447 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف توقیف و مقدار 3 کیلو و 653 گرم انواع مواد مخدر کشف و با تلاش ماموران 21 نفر معتاد و ولگرد و 3نفر سارق و 2 نفر سارق مسلح دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کاهش ، میزان ، جرائم ، نوروز ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار