رييس شبكه دامپزشكي شهرستان برخوار گفت: در طرح تشديد بازرسي بهداشتي ويژه ايام نوروز 242 مورد بازرسی بهداشتی از مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی این شهرستان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رييس شبكه دامپزشكي شهرستان برخوار اظهار داشت: با بازرسی‌های به‌عمل آمده از نیمه دوم اسفند سال گذشته تا 13 فروردین امسال بیش از 100 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم از مراکز عرضه کشف و جمع آوری شد.

محمد حق شناس با اشاره به کشتار بیش از 20 هزار و 794 رأس انواع دام در ايام نوروز گفت:در اين طرح بیش از 580 کیلو گرم لاشه و آلایش دامی ناسالم ضبط و امحا شده است.

وی از حذف بيش از 5 هزار قطعه مرغ غیر‌قابل مصرف خبر داد افزود:در ماه گذشته 742 هزار و 927 قطعه مرغ در کشتارگاه‌ طیورشهرستان کشتار شده که با نظارتهای بهداشتی 5 هزار و 592 قطعه ناسالم تشخیص و از چرخه مصرف خارج شد.

رييس شبكه دامپزشكي شهرستان برخوار با اشاره به 242 بازرسی در طرح تشديد نظارتهاي نوروزي از مراکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی خاطرنشان کرد: در اين طرح يك ماهه در مجموع بیش از 9 هزار و 112 کیلو‌گرم فرآورده خام دامی ناسالم از مراکز تهیه، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی کشف، ضبط و امحاء شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.