مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود 924 گزارش خبری پیرامون حفاظت از اراضی کشاورزی استان به سامانه 131 اعلام شده و مورد پیگیری سریع توسط گشت‌های حفاظت کاربری قرار گرفته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کولانی گفت: هدف از راه اندازی این سامانه برقراری ارتباط با مردم در بحث حفاظت از اراضی کشاورزی، تعیین واحدهای گشت اراضی در سطح استان به منظور جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و حفاظت از آنها و در نهایت نظارت بر اجرای احکام قضایی می‌باشد.

وی با بیان اینکه 131سامانه‌ای مردمی بوده که از ابتدای تیرماه سال 94 در امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه راه‌اندازی شده خاطرنشان کرد: از زمان راه‌اندازی این سامانه روند ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی به شدت کاهش یافته است.

کولانی دیگر اقدامات امور اراضی را عقد قرار داد با نیروی انتظامی برای حضور مامور در واحدهای گشتی، بلوک بندی مناطق آسیب پذیر در مرکز کرمانشاه و گشت زنی در این حوزه، ارسال عملکرد سامانه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به مشاور انتظامی مرکز و نظارت بر عملکرد گشت‌های حفظ کاربری جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان برشمرد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام گرفته ترویجی درجهت سامانه 131 گفت: این اقدامات شامل رسانه‌ای کردن سامانه 131 از طریق صداو سیمای مرکز کرمانشاه، پخش بروشور و نصب بنر سامانه در سطح جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان، هماهنگی با استانداری در خصوص هماهنگی با فرمانداران، بخشداران و دهداران، همچنین هماهنگی با ادارات کل پایانه‌های استان در خصوص نصب تابلوهای سامانه در ورودی و خروجی شهرستان‌های استان می‌باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: کرمانشاه ، گزارش ، خبر ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.